kajraymond Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 har en Acer stasjonær gaming pc fra 2010. plutselig sluttet den og vise bilde på skjerm enten det er HDMI eller PC-RGB. noen forslag til hva probleme kan være? alt ser ut til å fungere når eg så inni maskinen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Går kabel via et eksternt skjermkort eller integrert via onboard chip, altså hovedkortet? Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 xClaymanx skrev (På 5.9.2012 den 6.55): Går kabel via et eksternt skjermkort eller integrert via onboard chip, altså hovedkortet? husker eg rett var det integrert. har ikke pc'en her. er ikke veldig god på slikt heller.. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Se om du evt får stappa inn et annet skjermkort å se om du får bilde da Om det er integrert og du ikke får bilde kan det være prosessoren som har tatt kvelden, evt en kobling i hovedkortet. Du skal og høre bios lyder i form av pip som vil gi deg en feilkode på evt hardware 1 Lenke til kommentar
kajraymond Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 xClaymanx skrev (På 5.9.2012 den 7.52): Se om du evt får stappa inn et annet skjermkort å se om du får bilde da Om det er integrert og du ikke får bilde kan det være prosessoren som har tatt kvelden, evt en kobling i hovedkortet. Du skal og høre bios lyder i form av pip som vil gi deg en feilkode på evt hardware xClaymanx skrev (På 5.9.2012 den 7.52): Se om du evt får stappa inn et annet skjermkort å se om du får bilde da Om det er integrert og du ikke får bilde kan det være prosessoren som har tatt kvelden, evt en kobling i hovedkortet. Du skal og høre bios lyder i form av pip som vil gi deg en feilkode på evt hardware fungerer etter at jeg dro ut skjermkorte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå