Oktavian Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Favorittspillet ditt er ikke ødelagt ? det er forbedret. Les hele saken Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Den grafiske stilen ser skikkelig dårlig ut. Æsj. Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette gleder jeg meg skikkelig til! Dette spillet var grunnen til at jeg kjøpte PC. Sjekk også ut en annen remake av Xcom, http://www.xenonauts.com/. Det ser ut til å bli veldig bra! 1 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sier meg enig tore45, gleder meg både til dette og Xenonauts! Likte grafikkstilen, minner meg om de to siste UFO spillene, som til tross sine mangler var veldig gode. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Den grafiske stilen ser skikkelig dårlig ut. Æsj. Smaken er som baken. Jeg synes det ser knallbra ut. En stund var jeg bekymret for at det ville bli linære oppdrag, men utifra denne snikktitten ser det ikke så¨nn ut lenger. Oi, oi, 12/10 blir merkedag! Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 originalen het UFO: Enemy Unknown i europa og XCOM: UFO Defense i USA btw. Kjenner de har grei fallhøyde på et slikt prosjekt.. håper det blir en verdig nytolkning 2 Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg spilte orginalen da det kom ut og husker jeg syns det var sinnsykt kult. Dette er også det eneste tur-baserte spillet jeg noen gang har spilt. For et par år siden skulle jeg prøve å spille det igjen, men problemet var at jeg fullstendig hadde glemt hvordan jeg spilte det. Håper den nye versjonen kommer med en form for tutorial slik at jeg kommer inn i det igjen Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Til de som trenger underholdning i samme gate mens de venter kan Frozen Synapse anbefales på det varmeste: http://www.frozensynapse.com/ (finnes på Steam) Lenke til kommentar
Robban73 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Slik jeg leser artikkelen så virker det som at den bare aper etter Jake Solomon. Den sier ingenting om at base invasjon ikke er med, eller at det er grense på 6 soldater i et oppdrag. Visstnok bare 4 til å begynne med. 3 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ønsker bare å bruke en eller 2 soldater samtidig. Virker som et rot å ta med 6. Dessuten får vel hver soldat kjappere xp på den måten om jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
Everket Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Jeg synes det virker lovende, utenom den dumme grafikken. Men grafikk betyr jo til syvende å sist veldig lite visst spillet er solid. 12 Oktober kan ikke komme fort nok! For noen bra månender vi har foran oss. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette ser utrolig lovende ut! Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Den grafiske stilen ser skikkelig dårlig ut. Æsj.Smaken er som baken.Jeg synes det ser knallbra ut. Jepp, jeg liker for eksempel ikke tegneserie spill. Aldri gjort. Skulle likt å hatt utviklerenes forklaring på den cyan/grønne armoren til soldaten i filmen over her. Jeg kan ikke skjønne hvorfor noen av jordens klokeste hoder skulle velge en slik farge og utforming på dressen f.eks. Da faller det igjennom og jeg lever meg ikke lenger inn i universet de prøver å servere. Det er rett og slett ikke troverdig lenger. 2 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 De bruker vel materialer og design de har tatt fra romvesnene? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Må muligens prøves, men venter nok til etter en anmeldelse er tilgjengelig. Kan ikke si jeg er noe fan av den grafiske stilen, hvis det som blir vist i videoen over er representativt for spillet. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det merkes veldig bra når kameraet zoomer nært inn, hvilket det gjør ofte i actionsekvensene. Jeg har ingenting i mot tegneseriestilen, men kunne gjerne vært mer detaljert. Lenke til kommentar
baltie Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 "Bil = dårlig dekning"? Jeg vil nå mene hele ideen med å gå i dekning på en bensinstasjon med en triggerhappy robot i nærheten som rimelig dårlig. Originalen er vel et av få spill i denne sjangeren jeg faktisk fullførte. Mange gode minner, skal bli spennende å prøve denne varianten. Lenke til kommentar
gnugfur Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 kan de ikke bare lage en ny versjon av den gamle uten å måtte tolke alt på sin egne jævla sære måte? Så forøvrig på e3 demoen at en av utviklerene spilte på en gamepad. Noe som foreslår for meg at dette er også utviklet for konsoll. 4 Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Jeg har lyst til å omfavne dette spillet, men det som gjør meg skeptisk er konsollifiseringen det har råket ut for - som i f.eks interface, det turbaserte systemet og det faktum at du bare kan kontrollere 4-6 soldater. Håper bare at resten av opplevelsen kan veie opp for disse "skuffelsene" slik jeg oppfatter dem. Jeg synes også det er noe "rart" med militærgreiene man starter med i spillet, og liker heller ikke retningen det beveger seg i... som er virkelighetsfjernt. Jeg liker heller ikke måten de har rebootet lore på, og at dette nå er en slags halvskalainvasjon av space aliens. Hvis disse aliene virkelig kan drepes med konvensjonelle våpen så har de jo nubbesjans på jorden, med 7 milliarder sinte jordboere. Jeg trodde Xenonauts var nedlagt for lengst, men jeg liker retningen de har tatt konseptet i. Soldatene starter med ekte våpen, ekte fly, chinook helikoptre osv. for å lande tropper. Utrolig mye kulere enn den tegneserieaktige stilen til X-COM rebooten. Xenonauts er altså mye nærmere originalen enn den offisielle rebooten. Det er veldig trist. Endret 5. september 2012 av Rune.4156 3 Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 det faktum at du bare kan kontrollere 4-6 soldater Mulig hukommelsen min ikke er helt god, men man kunne vel ikke kontrollere noe spesielt mer i X-com på ett oppdrag (kanskje opp til 8?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå