mobilen.no Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Her går smartmobilen i sementblanderen Sniktitt: Vanntett tøffing fra Cat Lenke til kommentar
Jeg er dum! Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ho var rett og slett kjempedårlig til å vise fram telefonen!!! 1 Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Ho var rett og slett kjempedårlig til å vise fram telefonen!!! Ja men syns hu var ganske søt da Lenke til kommentar
fotim Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er en betongblander. Sementblander finnes bare på sementfabrikker. 1 Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 0.8 ghz single core er ikke mye å hoppe i taket for, om robustheten gir så store trade-offs i ytelse (, men likevel så høy pris), ville jeg heller gått for en ikke-smart telefon med fysiske taster om jeg skulle trenge en slik telefon. Lenke til kommentar
bellduck Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 For den prisen følger vel dama med på kjøpet? Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Det er en betongblander. Sementblander finnes bare på sementfabrikker. Så når fader'n blander sement med sin egen sementblander så blander han egentlig betong med betongblander? Så vidt meg bekjent så er det betong man ikke kan blande selv. Har jeg tatt feil i alle disse årene? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Så vidt meg bekjent så er det betong man ikke kan blande selv. Har jeg tatt feil i alle disse årene? Sement er "limet" i betong. Betong kan du fint blande selv. Alt du trenger er sement, grus, sand og vann. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Så vidt meg bekjent så er det betong man ikke kan blande selv. Har jeg tatt feil i alle disse årene? Sement er "limet" i betong. Betong kan du fint blande selv. Alt du trenger er sement, grus, sand og vann. Knall, da vet jeg det. Lenke til kommentar
0.999... = 1 Skrevet 8. september 2012 Del Skrevet 8. september 2012 Det er en betongblander. Sementblander finnes bare på sementfabrikker. Viktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg