Aetius Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Disse avanserte kompaktene anbefaler vi. Anbefaling: Solid kvalitet 1 Lenke til kommentar
henrikho Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har dere glemt Sony RX100? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Har dere glemt Sony RX100? Hører vel mer hjemme blant "entusiastkameraene" kanskje.... http://www.akam.no/artikler/disse-kameraene-anbefaler-vi-for-entusiastene/112204 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Har dere glemt Sony RX100? Mange av kameraene i denne klassen har mye til felles med entusiastkameraene som vi har gjennomgått i en annen artikkel. Skillet kan i mange tilfeller være litt kunstig, så vi vil sterkt oppfordre til at du også sjekker våre anbefalinger i den kategorien dersom du er ute etter et avansert og godt kompaktkamera. Sjekk hvilke entusiastkamera vi anbefaler 1 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Gleder med til neste itterasjon: Anbefalte seriøse kompakt MF kamera. Sigma DP2 Merrill bør bli med i den kategorien... http://www.luminous-landscape.com/reviews/cameras/sigma_dp2m_review.shtml Endret 5. september 2012 av Epp Lenke til kommentar
oyvindfl Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Har selv brukt x10 i 7mnd og synes det er et spennende kamera, spesielt bra under lavlys situasjoner. Endret 6. september 2012 av oyvindfl Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Sony RX100 har nesten 3,5 ganger større sensoroverflate enn LX7, noe som er litt mer enn over det dobbelte. Det er mulig å bruke ekstern blits på RX100, men du må være en liten "MacGyver" Synd at Canon G1X ikke er med. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 19. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2013 (endret) Vi (dvs jeg) jobber nå intensivt med å oppdatere anbefalingene våre, få på plass nye, og få laget en "forside" til dem. Dere vil derfor se flere anbefalinger av ulike slag fremover, og i en av dem vil jeg sannsynligvis ta for meg kameraer som RX1, X100S, etc. Endret 19. januar 2013 av Aetius 1 Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 I denne klassen kamera er de fleste kamera bra på en eller flere områder, dermed er det pris og bruksområde som avgjør om de er gode kjøp. Følger man med og leser mye på nett er kanskje ikke disse anbefalingene så viktige, men de er viktige for dem som ikke følger med før de plutselig skal kjøpe kamera. Det jeg savner er en tydeligere anbefaling om hvem disse kameraene passer best for. Folk flest er skjønner ikke betydningen av blender og sensorstørrelse, mange av disse kameraene passer bedre enn et DSLR for Ola og Kari Nordmann. 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Hva med Nikon Coolpix P7700? Dette har jo fått gode ord i tester rundt om. Håper Akam også gjør en test av dette kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg