lollopop Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hei, Har 2 Benq skjermer koblet til med VGA og DVI og 1 Phillips LCD-tv koblet til med HDMI. Og GeForce 460 GTX Gigabyte skjermkort. Har extended Benq skjermene til en desktop men får ikke til å lage duplikat av hovedskjermen til Phillips tven. Kommer en feil melding "Unable to save display setting". Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Takk Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du kan ikke bruke mer enn 2 skjermer på 460 desverre. Lenke til kommentar
lollopop Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Ikke en duplikat av en annen skjerm engang? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Desverre, kun 2 tilkoblede skjermer er mulig. Skal du bruke flere, så må du enten kjøpe en 460 til eller oppgradere til 580/670/680 de støtter 3-4 skjermer. Jeg bruker selv 3 skjermer på min 680. Endret 5. september 2012 av Pargadox Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 580 støtter kun 2 skjermer også. Han trenger da heller ikkje kjøpe eit 460 kort til. Du kjem langt med dette kortet her i tillegg: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=752392 GeForce 512 MB. Om du skal bruke skjermkortet til video til f.eks heimekino forsterker ville eg ha valgt eit skjermkort som kan bitstreme DTS Master HD og Dolby True HD. Eg veit at GeForce 560 kan bitstreme det, men mulig andre billigere kort kan det også. Av ein eller anna grunn kan f.eks 580 kortet ikkje bitstreme lossless lyd til heimekinoforsterkere. Trur også 550 korta kan bitstreme, men det har eg ikkje test/veit sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå