Gå til innhold

Får ikke min siste ferieuke som jeg har krav på. Hjelp!

Secureform

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en litt vanskelig situasjon jeg sitter i... jeg er organisert i handel og kontor og har hatt mine fire uker dette året. Og jeg har krav på en uke til. Men den får jeg ikke.

Sjefen min sier at siden jeg byttet bort to vakter for noen måneder siden så har jeg benyttet min siste uke. Jeg har ringt handel og kontor og de er enige med meg. Men de kan ikke hjelpe meg! Og sjefen til sjefen min slår ballen tilbake til min sjef...og han blir bare sur når han vet jeg har rett..Hva skal jeg gjøre for å få den siste uka!??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis sjefen din står på sitt får du bare kreve at din tillitsvalgte tar saken, og eventuelt tar den så høyt det trengs.

Jeg er ganske sikker på at sjefen din kan få en skikkelig smekk.

Hvis sjefen din står på sitt får du bare kreve at din tillitsvalgte tar saken, og eventuelt tar den så høyt det trengs.

Jeg er ganske sikker på at sjefen din kan få en skikkelig smekk.

Problemet er bare det at det er ingen tillitsvalgt på jobben min...hun slutta. Og det var pga at sjefen var kvass mot henne og! jeg har nå jobbet her snart i 20 år, og stiller opp hver eneste gang han ringer og spør. Kan arbeidstilsynet hjelpe tror du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...