per_kAre Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Heihei! Satt bare og tenkte på hva folket her gjør på i helgene, bortsett fra å sitte her på forumet :tease: Er lei av helgefylla og dagen derpå så jeg tenkte at nå skal det planlegges en alkoholfri helg, som er like gøy, om ikke enda gøyere! Så! Har du et forslag? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 -Hobby, hvis du ikke har en finner du deg en. -Sosialt uten alkohol, her er det vel uendelig ting man kan gjøre. -Gaming -Trening Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Sover rundt 16 timer og ronker 3-4 SÅ blir det vel å sitte foran pcn til jeg er trøtt Lenke til kommentar
pakini Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 En sjelden gang en fest, siden vi er småbarnsforeldre, blir en del turer i skog og mark, badeland, luke i hagen, vaske hus og klær, altså nesten det samme som i ukene Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Ser fotball, drar i svømmehallen, spiser pizza eller taco eller noe annen god mat med venner, gjerne i kombinasjon med fotballen, tar en liten fjelltur om været er bra, ser mer fotball. Spennende. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 En sjelden gang en fest, siden vi er småbarnsforeldre, blir en del turer i skog og mark, badeland, luke i hagen, vaske hus og klær, altså nesten det samme som i ukene Som om jeg skulle skrevet det selv. Lenke til kommentar
pinkachuz Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Er med venner eller svetter WoW blir sjelden fester på meg gitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Jeg har vel 3 forskjellige type helger: Helger jeg går ut begge dager. Helger jeg har vakttelefon, da går det enten i gaming eller sosialt (aktiviteter som gjør at jeg forsatt kan være tilgjengelig på telefon). Produktive helger; når jeg gjør alt jeg ikke gidder å gjør etter jobb i ukedagen, eksempel klippe hekken, handle klær og møbler osv. Kan jo være det er en kombinasjon av de 3, men jeg går aldri ut når jeg har vakt :3 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Jobber med skole og møter jenter. Sluttet å drikke / feste da jeg ikke får noe ut av det. Hvis jeg ikke har noe skole og har fylt kvoten min når det anngår jenter så gamer jeg eller ser film med kompiser. Ja... Jeg har en kvote på jenter (nye, gamle kan gå til gjenbruk). Lenke til kommentar
Fruitdealer Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Hva med en helg til Trysil eller Norfjell? eller hvilken som helst slalombakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå