darket Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 de som tror de kan putte telefonen i lomma og forhindre fukt tar feil, er været feil, enten yr\regn\snø eller temperatur så blir det kondens, kondens fører til fukt\væske som igjen fører til defekt telefon, og vanlige telefoner tåler ikke dette 97% har gått med telefonen i lomma og fått kondens på den, og funker fjell etterpå 3% blir ødelagte, som så klager i ettertid på røde fukt indikatorer har selv ødelagt telefoner bare ved å gå 5 minutter med de i lomma, og jeg vet det var min egen feil 1 Lenke til kommentar
Schwarzwald Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Husk at forbrukerrådet har alt hatt en spørreundersøkelse om hva vi personer mener hva en mobil skal tåle. Dermed gir telefonmerker feil informasjon osv, de virker at de skal være bedre enn hva de er. Som sagt, så sagt jeg sier til selgeren angående å ha den i lomma når det regner osv han sier det er greit så forventer jeg det. Er ikke vanskelig kunde for det, hvem har ikke telefonen i lomma når det regner også videre? Alle mine år jeg har levd har jeg hatt det, aldri blitt fukt skade osv. Du skrev ikke at du hadde spurt selgeren spesifikt om telefonen tålte å være i lommen når det regner, så derfor misforsto jeg det. Sa selgeren at det tålte telefonen, så er ikke det riktig. Den kan fint overleve det, men i enkelte tilfeller så vil det føre til fuktskade. At det er forbrukerrådet (som er på forbrukernes side, og som stort sett ikke har teknisk kunnskap) som har spurt forbrukere (som selvsagt er på sin egen side og stort sett heller ikke har teknisk kunnskap) om hva de mener gjør jo hele undersøkelsen totalt verdiløs. Selvsagt vil vi som forbrukere ønske at telefonen skal tåle alt mulig uansett hvor mye vi mishandler den. Det er forskjell på hva vi ønsker, hva vi tror og hva som faktisk er realiteten. Veldig mange har urealistiske forventninger til et produkts holdbarhet til tross for alle advarsler angående bruk som står i bruksanvisningen. Her står det svart på hvitt at produktet ikke skal utsettes for fukt, slag og klem, og da må man forvente at nettopp dette kan føre til skader på utstyret. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå