Pug Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Har denne : smiley'en blitt forandret? Hadde den ikke mindre øyne før? Eller er det bare jeg som er sinnsykt trøtt etter å ha begynt på videregående? Men, jeg er nesten helt sikker på at den hadde mindre øyne før?! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Disse er nye: :ide: :bgrin: :!: :rope: :?: :hirr: Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Disse er nye: :ide: :bgrin: :!: :rope: :?: :hirr: er jo egentlig gammel da Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Ja, men den har vel ikke vært tilgjenglig som en smiley i dette forumet? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Var den ikke det før da? Før de nåværende.. Var ihvertfall slike på overklokking.no forumet før.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 dem har også tat vekk ant poster under nick. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 dem har også tat vekk ant poster under nick. D var da enda godt... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 dem har også tat vekk ant poster under nick. D var da enda godt... åå ? jeg ser antal poster her i allefall ... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Jeg også... Jeg tror det kommer an på hvilken forum-stil du bruker Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Bruker Sourcecode-style, og ser både post-count og alle smiliene... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 edit: no comment :hirr: Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 Det er overklokking.no som har fjerna det. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 kult med nye smiley's da , skulle kommet enda fler synes jeg. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. september 2003 Del Skrevet 4. september 2003 kult med nye smiley's da , skulle kommet enda fler synes jeg. Når de først var i gang ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 6. september 2003 Del Skrevet 6. september 2003 Skulle hatt muligheten til å kunne skrive innlegg her, med kun smiley's. Blir ikke så mye skrivefeil av sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå