Grendegut Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Takk for svar trollkaro, fint å få ei kvinnes synspunkt på saka:) Har kommet frem til at eg ikkje vil finne meg i at hun direkte flørter på fest, skal på hyttetur med henne å fetteren min til helgen, viser det seg at hun er mer interessert i han en i meg kommer jeg til å låse henne ute av hytta. der kan hun stå å fryse til hun har bestemt seg om hun virkelig vil ha meg. som du sier, hvis forholdet virkelig er å satse på trenger hun ikke noe sikkerhetsnett. det bare beviser at hun ikke har troen på forholdet vårt. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvis du låser henne ute av hytta er du et forferdelig menneske. Og, bare for å være helt sikker på at du forstår her: Det er ikke et sikkerhetsnett hun er ute etter. Hun er ute etter "confirmation" fra andre på at hun er flott. Det er noe alle mennesker trenger, men gutter klarer lettere få det fra andre kilder enn kvinner. Kvinner seg imellom er ganske konkurrerende når det kommer til dette feltet, så derfor er det ofte viktig for dem å vite at andre gutter liker dem. Selv om de aldri ville gjort noe med det. DU må lære deg å akseptere flørting. Ellers kan jeg love deg du skal se lenge etter et langt og lykkelig forhold. Lenke til kommentar
Grendegut Skrevet 19. september 2012 Forfatter Del Skrevet 19. september 2012 Men eg vil ha ein bekreftelse på at hun virkelig vil ha meg! så lenge jeg virkelig vet hun vil ha meg kan jeg takle at hun snakker med andre gutter. men om jeg er bare en tilfeldig stop plass til hun finner noe bedre, og det at det kan virke som hun tror gresset på andre siden er grønnere. det er dette jeg tenker på om dagen. No woman no cry......... Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hun vil virkelig ha deg da hun faktisk er sammen med deg. Kan du ikke bare spørre henne rett ut? "Er du fornøyd med hvordan vi har det nå? Er det noe du skulle ønske var annerledes?" Får fort svar da. Lenke til kommentar
Trollkaro Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 DU må lære deg å akseptere flørting. Ellers kan jeg love deg du skal se lenge etter et langt og lykkelig forhold. Hvorfor må han lære og akseptere det? Alle er forskjellige, også på hva de velger å akseptere og ikke. Jeg godtar ikke flørting i mitt forhold, men det har heller ikke vært noe problem. Vi begge er enige i at flørtingen kan vi ta med hverandre, for ingen av oss har noen interesse av andre, utover vennskap. Hvorfor flørte og lage sexuel spenning ovenfor en annen enn din partner, om det er partneren du vil ha? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor godtar du ikke flørting? Jeg flørter med alle, alltid. Har ikke noen seksuell interesse for mine kompiser, og prøver ikke lage spenning der, men jeg flørter med dem. Flørter også med alle mine venninner uten å ha noen intensjoner der. Flørting er sunt. Flørting er viktig. Flørting er den mest rene form for menneskelig kommunikasjon. Tror ikke du helt vet hva flørting er når du trekker det sammen med seksuell spenning. Flørting er å være helt åpen, helt tro, og helt ren mot en annen person. Flørting er å tørre være seg selv på den mest primære formen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-156616 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Nei flørting er ikke å være åpen, tro og ren. Nå tror jeg du har misforstått. Det er jo bare å være hyggelig og åpen og blid, pratsom.Å flørte betyr at det ligger en sexuell undertone der, noe mer intimt enn hva som er vanlig . Å flørte i forhold blir helt feil for meg. Så skjønner TS veldig godt her Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg er helt uenig i "Nittutt" i denne tråden. Hvis du vil ha et useriøst forhold så for all del fortsett med denne dama, men flørting er absolutt ikke sunnt i et skikkelig forhold. Å binde sin lykke til et annen menneske er ikke noe negativt, men det å prøve å spre sine seksuelle behov, selv om det bare er flørting til andre mennesker utenfor ditt forhold er negativt. Og som du beskrev selv så får du ingen respekt for å akseptere dette, hverken fra andre menn som sier det direkte til deg som du beskrev tidligere, og spesielt heller ikke fra din kjæreste som driter i dine behov. Det å ha single venner av det motsatte kjønn er idiotisk i et skikkelig forhold. Det vil ALLTID være seksuell undertone når dere er alene sammen, og hvis dere har hatt krangel med dama/typen vil det alltid bli stort potensiale for utroskap. Du må stille deg spørsmål om hvilket liv det du vil leve, og jeg spør hvem trur du har best kjærlighets forhold? De som har verdier og folkeskikk? eller folk som "nittetutt" som må ha masse backup damer fordi hans type liv er så ustabilt og må flørte med andre? Jeg har hatt et supert forhold i over 3 år nå, vi er alltid sammen, hver helg og hver kveld (hvis det ikke er jobb da). Dama og jeg har sluttet med alkohol og ikke bare har vi et stabilt og sikkert forhold, men siden vi ikke bruker penger på drikking har vi råbra økonomi til materielle goder og bedre turer i utlandet sammen. Dette har vi aldri kunne hatt med festing. Jeg er ikke av hippie typen og liker det bibelske levestilen som Mann og Kone. Så jeg eier henne på samme måte som hun eier meg, og dette har ført til et mye bedre forhold i både stabilitet, kjærlighet og lykke enn det postmoderne tullet med "frie" forhold hvor du liksom ikke eier andre personen i et forhold. Det er 100% positivt å kunne bestemme over din nærmeste og at hun kan bestemme over deg. Det handler om å gi livet sitt til den andre. Men som sagt, selv om jeg er totalt uenig med Nittutt så betyr det ikke at jeg har rett og han tar feil eller vice versa i alle tilfeller. Jeg er konservativ kristen, mens Nittutt er det motsatte. Vi er forskjellige og det er ekstremt viktig å finne en partner med de samme verdiene du har, så mitt råd er helt klart å bryte forholdet med henne. Finn ut hva du er ut etter i et forhold og så sats på et forhold med ei dame du kan stole på. Du høres ut som en skikkelig person og du fortjener mye bedre. Sjalusi er helt normalt og sunnt så lenge det ikke er irrasjonellt eller mot sunn fornuft. Folkeskikk folkens its still common sense. Endret 20. september 2012 av Gunman1986 Lenke til kommentar
Grendegut Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Takk for din støtte gunman1986. jeg kommer til å ta en alvorsprat med henne i helgen om dette, så får vi se hva som skjer. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. september 2012 Del Skrevet 22. september 2012 (endret) Også uenig med nituitt. En uskyldig flørt i ny og ne etter man har vært sammen en stund er helt ok. Men det skal ikke skje hver gang man går ut. Personlig så syntes jeg også ovenfor deg at det er litt respektløst å sitte å flørte rett foran deg. Du er jo ingen cuckold? Fortell hvordan det gikk Endret 22. september 2012 av henrikrox Lenke til kommentar
TEE Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 ...kommer jeg til å låse henne ute av hytta. der kan hun stå å fryse til hun har bestemt seg om hun virkelig vil ha meg. Jaja, du gjør jo valget hennes enkelt i alle fall. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Det å ha single venner av det motsatte kjønn er idiotisk i et skikkelig forhold. I et skikkelig forhold er dette fullt mulig. Det skal ikke være slik at man skal ofre så mye for å være i et forhold. Isåfall er det ikke den rette personen du er sammen med. Man skal respektere hverandres meninger og verdier, og gjør man ikke det, så er forholdet dødfødt. Jeg er ikke interessert i å ofre noen gode venner bare pga at de er singel og av motsatt kjønn for et forhold. Hva sitter jeg igjen med om forholdet ikke fungerer da? Nada. Jeg har hatt et supert forhold i over 3 år nå, vi er alltid sammen, hver helg og hver kveld (hvis det ikke er jobb da). Dama og jeg har sluttet med alkohol og ikke bare har vi et stabilt og sikkert forhold, men siden vi ikke bruker penger på drikking har vi råbra økonomi til materielle goder og bedre turer i utlandet sammen. Dette har vi aldri kunne hatt med festing. Alltid sammen? Høres ikke bra ut. Har dere noen venner i det heletatt? Hvert sitt liv? Tviler. Eneste som skiller dere er jobben. Om en av dere får en forandret jobbsituasjon, så er det muligens nok til å forandre hele forholdet. Synes at man ikke skal tilbringe all tiden med hverandre, men rekke å savne hverandre. Vite at følelsene er ekte og at det er verdt å ta en risk for, om noe skulle komme opp. Bedre å være på stabil grunn i et forhold, istedenfor å må bygge seg helt opp igjen etterpå. Er slik det er meningen det skal være. Man burde klare å prioritere andre ting enn forholdet. For om et forhold skal vare, så må man ha alt annet på plass. Er ikke meningen å dytte problemene over på den andre. Det er 100% positivt å kunne bestemme over din nærmeste og at hun kan bestemme over deg. Det handler om å gi livet sitt til den andre 100% positivt? Det kommer konsekvenser med alt, forskjellen er når konsekvensene kommer. Man har ingen rett til å bestemme over partneren sin. Greit å komme med tips og råd, men å bestemme er noe helt annet. Det beste man kan gjøre er å ta et valg utifra oppførselen og handlingene til partneren. Om man skal bestemme over hverandre kan man heller få utløp for det i senga. Nå har jo såklart alle forskjellige meninger, og ser ulikt på et forhold. Men i bunn og grunn handler det om respekt ovenfor partneren, har man ikke det er det likegreit å avslutte. Er ikke meningen at forholdet skal være basert på negativ energi og krangling. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Jeg er ikke av hippie typen og liker det bibelske levestilen som Mann og Kone. Så jeg eier henne på samme måte som hun eier meg, Du er ikke frisk. 1 Lenke til kommentar
Grendegut Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Da var hytteturen over, og vi har hatt en fantastisk helg sammen. Hun la ikke an på fetteren min, men etterpå da vi var på besøk av enn venn av meg, som hun har truffet et par ganger før, var det en tendens til flørting og en farvel klem. jeg tok dette opp med henne straks etterpå på en skånsom måte. hun prøvde å unnvike fra emnet men jeg sa jeg hadde en del på hjertet som jeg ville ha en forklaring på. brakte opp dette med at hun flørtet på fest. hun sa jeg hadde missforstått helt, og at det ikke var ment som flørting. hun synest det var helt normalt med kroppskontakt med andre gutter på fest, og skjønte ikke at det kunne gi signal om at hun var interessert i guttene på festen. Nå vil hun tenke mer over hvilke signaler hun sender ut til andre, på fest og ellers i hverdagen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 og skjønte ikke at det kunne gi signal om at hun var interessert i guttene på festen. Kanskje fordi det ikke nødvendigvis gjør det? Nå vil hun tenke mer over hvilke signaler hun sender ut til andre, på fest og ellers i hverdagen. For et jævla styr hun må gjennom bare fordi du er så utrygg på deg selv. 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Du virker ut til og være ganske kravstor, trådstarter. Vær litt forsiktig og vær obs på muligheten for at du skaper andre problemer. For eks at dama vil gjøre ting bak ryggen din, i stede for åpenlyst, for å unngå stress med temperamentet og usikkerheten din. Lenke til kommentar
Grendegut Skrevet 25. september 2012 Forfatter Del Skrevet 25. september 2012 Du virker ut til og være ganske kravstor, trådstarter. Vær litt forsiktig og vær obs på muligheten for at du skaper andre problemer. For eks at dama vil gjøre ting bak ryggen din, i stede for åpenlyst, for å unngå stress med temperamentet og usikkerheten din. Deg om det. det einaste eg krever av henne er at hun ikkje skal direkte flørte med andre, har ikkje problem med at hun har guttevenner. Til og med kameratene mine har kommentert at hun har flørtet med dem. Som det er blitt skrevet tidligere i tråden, er det forskjellige syn på hva som er akseptabelt i et forhold. Men når det kommer til direkte flørting er svaret mitt nei. nomore: er vel heller hun som har dårlig selvtillit hvis hun må få bekreftet at det er mange som vil ha hun. hun er fks livredd for å vise seg blandt folk usminket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå