Maariusn Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Heisann, dama mi fant et bilde av en jakke på nettet, og nå er jeg satt på oppdrag til å finne ut hvilket merke denne jakken er. Bilde av jakken: Hvor finnes denne? Hviklet merke er det? Hjelp! Endret 4. september 2012 av Maariusn Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Rød Boblejakke. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Rød Boblejakke. Det er jo greit nok det, men.. tror ikke man får den jakken ved å gå inn på G-Max å si Rød Boblejakke. Noen andre? Lenke til kommentar
DolceVita Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Det er vel en canada goose.. Eller en etterligning Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Ligner på en Canada Goose, ja.. men logoen på jakken stemmer ikke. Har googlet og sett på en god del jakker uten å finne ut hvem det er som har den logoen. Bildet er også utydelig når jeg zoomer inn. Lenke til kommentar
Maariusn Skrevet 4. september 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Har googlet veldig mye, håpte noen ville kjenne igjen merket. Takk for all hjelp hittil! Lenke til kommentar
DolceVita Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Den er jo kliss lik en goose jakke bortsett fra logoen, så hvis ikke dama di blir fornøyd med en goose jakke så er hu vrang ass. Jeg kan garantere deg at det er en etterligning, og finner du den, så finner du den på en koreansk side eller no sånt, som selger fake goose. Hvorfor kan du ikke spørre hun som eier jakken? Du må jo ha funnet det bilde på en blogg eller en annonse el noe? Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Altså.. selve jakken minner mye om en Canada Goose, ja. Tror likevel ikke at det er noen etterligning.. hvorfor skulle den ha et halvt norsk flagg i logoen? Prøver enda å finne ut hvilken jakke det er, men det var en hard oppgave! Tror en jakke fra Canada Goose er bedre, men det er jo en annen sak. Ikke at dette er noe jeg har så veldig mye peiling på, men men. Lenke til kommentar
DolceVita Skrevet 4. september 2012 Rapporter Del Skrevet 4. september 2012 Ja jeg er enig, så ikke norske flagget. Men hvor er bilde fra da? Hvis det er fra en blogg så får du garantert svar på det hvis du spørr Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Tror det er et Italiensk merke som heter Napapijri, grunnen til det norske flagget mener jeg er på grunn av designerens fasinasjon for norske polfarere. Endret 5. september 2012 av Erratum Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Tenkte det samme som Erratum, og derfor har jeg søkt litt. Klarer dog ikke finne noen jakke/parkas som ligner. Lenke til kommentar
bas Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 Ser ut som bildet er tatt fra en typisk blogg, hvorfor i såfall ikke bare spørre vedkommende i kommentarfeltet? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 5. september 2012 Rapporter Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Tror bildet er tatt fra Facebook, så send en melding til vedkommende da vel Endret 5. september 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå