Old Game Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Må bare få si at jeg mener dette var tidenes VM. Underholdende fra start til slutt og mange sjarmerende bidrag fra uventet hold. Nederland 5-1 Spania satte trenden, et vm uten balltrillende spanjoler var akkurat det legen hadde skrevet på blå resept. For meg som ikke har ferie på sommerstid i år er det ekstra brutalt å gå 4 uker før community shield sparker igang sesongen. Ikkeno sport på tv, krise. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Solskjær og Tore Andre Flo verdensklassespillere? haha. Drillo ødela for Norge. Og det kommer til å henge igjen lenge. Det er så feil så feil. Tvert i mot, ingen har greid bedre for Norge enn Drillo. Men han og de med samme fotballideologi satte norsk talentutvikling tilbake minst et tiår, om ikke mer. Noe vi sliter enormt med fortsatt. At folk som Nils Johan Semb har den viktigste rollen i norsk fotball er fullstendig krise. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2014 Drillo ødela for Norge. Og det kommer til å henge igjen lenge. Det er så feil så feil. Tvert i mot, ingen har greid bedre for Norge enn Drillo. Men han og de med samme fotballideologi satte norsk talentutvikling tilbake minst et tiår, om ikke mer. Noe vi sliter enormt med fortsatt. At folk som Nils Johan Semb har den viktigste rollen i norsk fotball er fullstendig krise. Er der noen documentasjon å vise til om det? Kan ikke se hva som tilsier at de satte talentutvikling tilbake. Det der tror jeg bare er en myte og noe tøys. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 16. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2014 Müller slår til igjen... 2 Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 http://m.fifa.com/worldcup/games/dream-team/index.html Haha, for et latterlig dårlig dreamteam som er stemt frem. TRE(!!!) forsvarere fra Brasil... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 David Luiz og Marcelo Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 Kun Silva som skulle vært der. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 Jeg ville ikke brukt noen brasilianere i det hele tatt. De kollapset jo helt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 Silva var ikke med på kollapsen mot Tyskland. Muligens en del av grunnen til kollapsen også.... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 Silva var ikke med på kollapsen mot Tyskland. Muligens en del av grunnen til kollapsen også.... 0-3 mot Nederland. Syns forsvaret til Brasil var ganske shaky i hele VM om man sammenligner det med lag som Mexico, Argentina og Nederland f.eks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå