Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Må bare få si at jeg mener dette var tidenes VM. Underholdende fra start til slutt og mange sjarmerende bidrag fra uventet hold. Nederland 5-1 Spania satte trenden, et vm uten balltrillende spanjoler var akkurat det legen hadde skrevet på blå resept.

For meg som ikke har ferie på sommerstid i år er det ekstra brutalt å gå 4 uker før community shield sparker igang sesongen. Ikkeno sport på tv, krise.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Solskjær og Tore Andre Flo verdensklassespillere? haha.

Drillo ødela for Norge. Og det kommer til å henge igjen lenge.

Det er så feil så feil. Tvert i mot, ingen har greid bedre for Norge enn Drillo.

Men han og de med samme fotballideologi satte norsk talentutvikling tilbake minst et tiår, om ikke mer. Noe vi sliter enormt med fortsatt. At folk som Nils Johan Semb har den viktigste rollen i norsk fotball er fullstendig krise.

Lenke til kommentar

Drillo ødela for Norge. Og det kommer til å henge igjen lenge.

Det er så feil så feil. Tvert i mot, ingen har greid bedre for Norge enn Drillo.

Men han og de med samme fotballideologi satte norsk talentutvikling tilbake minst et tiår, om ikke mer. Noe vi sliter enormt med fortsatt. At folk som Nils Johan Semb har den viktigste rollen i norsk fotball er fullstendig krise.

Er der noen documentasjon å vise til om det? Kan ikke se hva som tilsier at de satte talentutvikling tilbake. Det der tror jeg bare er en myte og noe tøys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...