InsertNumLock Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Ekotto sin er fantastisk. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 Bra at noen stiller de viktige spørsmålene. http://www.slate.com/blogs/the_spot/2014/07/03/world_cup_player_introductions_a_deep_analysis_of_how_soccer_players_fold.html hvem kan med hånden på hjertet si at de ikke har stått et par timer foran speilet å øvd på det samme Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Har trodd på Tyskland - Nederland i finalen en stund. Neymar ute, Silva suspendert. Tyskland er store favoritter. Argentina slår Belgia og møter Nederland som slår CR. Den tror jeg blir ganske jevn, men Nederland tar det lengste strået og ender opp i finalen. Tror fortsatt Tyskland vinner hele greia. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 "Neeei, Sugerdaddy er skadet :-(" Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Hvis Argentina får startet maskineriet, så tror jeg de er de eneste som kan slå Tyskland. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Hvis Argentina får startet maskineriet, så tror jeg de er de eneste som kan slå Tyskland. Om både Belgia og Argentina våkner i kveld blir det en spennende kamp. De har begge spilt lite bemerkelsesverdig så langt, spør du meg. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Belgia - USA var da ikke så verst. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Belgia - USA var da ikke så verst. Enig i det, men basert på den tidvis hysteriske hypen av enkelte belgiske spillere så burde de vel ha vunnet litt enklere mot USA? USA ville mye men de mangler mye på det tekniske. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Det er vel strengt tatt media som har hypet opp Belgia. Alle vet de har fantastiske enkeltspillere, men laget er ikke akkurat gammelt. Jeg gleder meg til å se Belgia i VM om 4 år. Da tror jeg, forutsatt at de belgiske spillerne fortsetter utviklingen, at vi får se et meget sterkt belgisk kollektiv. Hazard og Janauzaj kommer da til å fremstå som to av Belgias beste våpen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Det er vel strengt tatt media som har hypet opp Belgia. Alle vet de har fantastiske enkeltspillere, men laget er ikke akkurat gammelt. Jeg gleder meg til å se Belgia i VM om 4 år. Da tror jeg, forutsatt at de belgiske spillerne fortsetter utviklingen, at vi får se et meget sterkt belgisk kollektiv. Hazard og Janauzaj kommer da til å fremstå som to av Belgias beste våpen Skulle akkurat til å si det samme. Masse gode enkeltspillere, men fortsatt unge og uerfarne. VM 2018 blir spennende! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 FIFA sier de skal kikke nærmere på episoden der Neymar ble skadet. Han som skadet han fikk gult kort. Kan de det når dommeren har sett episoden og gitt sin straff? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Om han får en straff så er det kun fordi Brasil skriker etter det. Det er liksom som at de krever at alt må gå deres vei dette VM. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Belgia - USA var da ikke så verst. Enig i det, men basert på den tidvis hysteriske hypen av enkelte belgiske spillere så burde de vel ha vunnet litt enklere mot USA? USA ville mye men de mangler mye på det tekniske. USA manglet Altidore på spissen og klinsmann måtte tvinge andre spillere på unaturlig posisjoner hvor de ikke hadde gode tekniske evner. Alt ble arrangert rundt altidore og når han ble skadet måtte laget satse på atletiske evner USA også respekterte Belgia for mye unntatt når Belgia scoret. Når USA mistet sin frykt og presset dem, fant USA sin tekniske evner og vilje og nesten vant kampen. Det amme hendte mot Portugal Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 FIFA sier de skal kikke nærmere på episoden der Neymar ble skadet. Han som skadet han fikk gult kort. Kan de det når dommeren har sett episoden og gitt sin straff? FIFA gjør akkurat som de vil, spesielt når vertsnasjonen er involvert... Situasjonen var aldri noe mer enn gult kort. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Tom Nordlie melder på Twitter at han er hjemme fra VM. NRK skal sende finalen. Betyr det at ERIK FØKKINGS SOLÉR skal være sidekommentator i finalen?! Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Med tanke på at Brasil egentlig ikke skulle ha kommet seg ut av den første gruppen i VM, så synes jeg de burde holde god kjeft. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 5. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2014 Tom Nordlie melder på Twitter at han er hjemme fra VM. NRK skal sende finalen. Betyr det at ERIK FØKKINGS SOLÉR skal være sidekommentator i finalen?! Kontrakten hans har gått ut. Så det var det vm, sånn kommentatormessig. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 (endret) ... Endret 7. juli 2014 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå