Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

http://www.aftenposten.no/100Sport/mesterskap/-Fotball-er-et-tegn-pa-nasjonens-moralske-forfall-444229_1.snd#.U6yP1suhwm8

 

Litt morsomt å lese de ni punktene som gjør at kjerringen hater fotball. Hun kan blant avsløre at det er ingen fare personlig ydmykelse eller stor skade. Greit å vite for keepere som gjør enorme brølere, spillere som bommer på avgjørende straffer, og spillere som brekker hender og bein.

"Det er ingen fare for personlig ydmykelse eller stor skade."

 

Må da skjønne det, hvordan kan vi tillate en sport hvor du ikke blir alvorlig skadet og ydmyket?! Murica', fuck yeah!

 

La oss gjøre som amerikanerne, si at mål er verdt 100 000 poeng, da blir fotball den mest-scorende idretten i verden! Tenk hvor spennende det blir med kamper som ender 100 000 - 200 000! Hele 300 000 poeng i en kamp, det er jo milevis over NFL!

 

Dessuten, "soccer" stiller krav til tribunekultur, og alle vet at flere rop enn "USA! USA!" og "D-fence!" stiller for store krav til intelligens, noe ekte amerikanere ikke skal ha noe av.

Moro å lese om noen fra USA som er like ignorante mot fotball som du er imot amerikansk sport og sin tribunekultur

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Den sumo kampanjen. Var det en mnd for 99? Eneste eg finner....

 

Edit: haha... Køller i TV2 ass.... På hjemmesidene sine var det kun 1 mnd for 99. Men eg fikk en mail for en stund siden og den tenkte eg å bestille etter eg kom hjem fra jobb, da eg overhodet ikke trenger sumo der. Heldigvis gjaldt det tilbudet enda, to mnd for 99.

 

Merkelig å endre på den midt i kampanjeperioden.

 

45 kroner spart! NÅ BLIR DET PARTEI!!!!!!!!!!

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...