Dapper Chap Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Tvert imot, kanskje Norges verste? Monoton og trist stemme med en irriterende sarkastisk tone og til tider åpenbar partisk. Selv Drillo er bedre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Nordie har i det minste god greie på fotball, og jeg synes personlig det er interessant å høre hans analyser og kommentering. Det virker som han kanskje har fått med seg litt av kritikken, for jeg synes han har tatt seg opp. Drillo derimot... når han kommenterer synes jeg det virker som om det er to kommentatorer som snakker rundt hverandre. Det blir mer som to monologer enn en dialog. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Var en fryktelig commentator han som er på NRK nå, huff. Bare skrudde av lyden. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Tom Nordli er jo en katastrofe? Hva smart sier han? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skjønner virkelig ikke at Nordlie hylles av enkelte her... Synes hans delvis partiske kommentatorjobb med høyeffektiv bruk av slangord - alt utlevert i en småslapp, utmattet og tørr stemme fullstendig blottet for entusiasme. Men dere skal jo få lov... Jeg har SVT jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Når tredje runde starter, skal det visst spilles to og to kamper samtidig. 2 kl. 18 og 2 kl 22. Da må man enten ha to tv-er eller en annen løsning. Fint vi slipper mer av nattkampene hvertfall. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Synes fortsatt 24 er lovlig seint å slutte av, men kan vel ikke klage. Trenger ikke to TV-er, forøvrig. En PC og en TV eller som meg, to PC-skjermer på lekerommet. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Ja da må du vel ha Sumo da? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kampene i gruppe B, C og G går på NRK sine kanaler (og samtidig) så antar at den ene kan ses på NRK sine nettsider. Litt kjipt at TV2 og NRK ikke kunne delt kampene som gikk samtidig, men skjønner samtidig veldig godt hvorfor de ikke har gjort det. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Ja da må du vel ha Sumo da? Ja. Men det er ganske billig i sommer. 99kr for 2 måneder. (Om du er student kan du og få en måned gratis mot at du oppgir kortdetaljene dine - husk å avslutte abb). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 (endret) Vel, fisken vår er ihvertfall med i VM. Endret 22. juni 2014 av RollsReus™ 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 "Frisk fisk". De er klar over at Ronaldo har vært skadet i 2-3 måneder og garantert er det fortsatt? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Noen som vet om det vil bli sendt to kamper samtidig på Kontraskjæret i morgen? Om ikke, hvilken kamp som sendes. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2014 De har to skjermer denne gangen, så begge sendes tror jeg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kan dere se tv studioet og de som sitter inni der, når dere er på kontraskjæret? Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Jævla kjipt kampprogram den kommende uka for min del. Jobber 15 - 21, og da kan man jo se hvilke kamper jeg går glipp av og hvilke jeg får med meg. Helvette. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 22. juni 2014 Del Skrevet 22. juni 2014 Kan dere se tv studioet og de som sitter inni der, når dere er på kontraskjæret? Jepp. Vekslet mellom å se på kampen og Julie Strømsvåg da TV2 var der. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå