Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

 

Ja det er jo litt i tingene der, for all del. Men jeg bryr meg lite om stemning og stemmebrus. PL kamper feks syns jeg er grusomt å høre på. Skur nesten alltid av. Hver sin smak :)

Så da liker du egentlig ikke.. fotball?

 

 

alle like det på helt lik måte for å kunne like fotball?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Ja det er jo litt i tingene der, for all del. Men jeg bryr meg lite om stemning og stemmebrus. PL kamper feks syns jeg er grusomt å høre på. Skur nesten alltid av. Hver sin smak :)

Så da liker du egentlig ikke.. fotball?

 

 

alle like det på helt lik måte for å kunne like fotball?

 

Tuller litt, som Sending! sier; hver sin smak! Men for min del er fotball mer enn formasjoner, taklinger og scoringer. Det er supporter- og tribunekulturen, stemningen og ramma rundt som får det som skjer på banen til å bety noe. Og det er en stor del av det psykologiske spillet - i hvert fall i et VM!

Lenke til kommentar

Den eneste fordelen jeg ser med VM på NRK er at de har gratis nett-TV. Husets TV står i stua som ligger rett ved diverse soverom. Det ideelle hadde vært om NRK hadde enerett, men brukte TV2s mannskap (kommentatorer, eksperter osv). :p

 

TV 2 Sumo koster 99 kroner for 2 måneder nå i sommer. Ett ganske rimelig alternativ for deg når du ikke har TV :)

Lenke til kommentar

Tja, sant nok. Får se når feriepengene kommer. Nå er det så pressa at jeg ikke har sjans. Men jeg klager ikke, får sett det meste utenom 00:00-kampene på TV2.

 

Har forøvrig en kamerat som kjøpte TV2 Sumo Sport-abonnement (229 kroner/mnd) bare for å se VM. Han ble litt småsur da jeg sa at det hadde holdt med 2mnd for 99 som du nevner..

Lenke til kommentar

Er du NTNU student? Da får du se tv2 gratis via multicast http://forskningsnett.uninett.no/tv/kanaler.html

 

Soleklart at Nordlie har peiling, men synes det høres ut som om han kjeder seg ihjel - samtidig som at han har alt for mye slang i språket. Og nei, det er ikke snakk om dialekt - men slang, noe jeg kanskje irriterer meg unødvendig mye over.

 

Høres nesten ut som en rusa Jarle figur fra åpen post. Enig med deg.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

I værste fall kan du koble deg på en av NTNU pc'ene via eksternt skrivebord, så starte streaminga derifra :) Kan hende det går via VPN også.


Ellers - skuffa over Italia! Ser ut som Frankrike, Tyskland og muuligens Nederland er å regne med videre. Spennende med Costa Rica som gjør det såpass bra.

Endret av PhelpsTransposed
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...