Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

 

Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge.

 

Elendig som kommentator, men samtidig semi interresant å høre analyse av spillet fra hans standpunkt.

 

Han er ikke akkurat Vikestad entusiastisk, men føler han kommer med en del morsomme kommentarer og kan lese spillet bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge.

 

Elendig som kommentator, men samtidig semi interresant å høre analyse av spillet fra hans standpunkt.

 

Han er ikke akkurat Vikestad entusiastisk, men føler han kommer med en del morsomme kommentarer og kan lese spillet bra.

 

 

Enig. Og jeg synes han er på et helt annet nivå enn f.eks Drillo. Men Svenskene er å et helt annet nivå enn de norske. Klasseforskjell.

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg Drillo sin største fan på noen som helst måte, så det e rmye som irriterer meg med han. Men er det en ting som virkelig irriterer meg er måten han veldig ofte avbryter eller snakker over sidekommentator. Jobben hans som "ekspert"kommentator er jo å komme med analyser underveis, backe opp hovedkommentator osv, mens når sjanser skjer han være stille og la hovedkommentator få kommentere i fred.

 

Dette er han utrolig dårlig på. Gang på gang kan man høre han enten si noe eller kommme med "åååå" "kjempesjanse" og lignende, ofte akkurat det samme som Langli/Myhre sier. Lars Tjernås er veldig flink på dette, han klarer å la hovedkommentor få kommentere og så kommer han selv med innspill når det passer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Egentlig bryr jeg meg lite om kommentatorer. Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det.

 

Men verre er det med hun fotballens svar på Vibecke Løkkeberg som skal være expert i studio. Men det er nå så.
TV2 er best i studio, hun Julie er både flink og pen. Liker hun jeg.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

 

Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det.

 

:eek:

 

Jeg klarer ikke se fotballkamper uten lyd... Hadde det gått an å skru av kommentatorene slik som på FIFA så hadde det vært knall, men å fjerne all lyd? Nei, det går ikke!

 

Om du har sorround så har du ofte muligheten til å skru av kommentator ved å skru av senterhøyttaleren.

 

Edit: TV2 sender forøvrig alle sendinger i 2.1 så det funker ikke hos dem, men NRK skal i hovedsak sende 5.1

Endret av Hille
Lenke til kommentar

Feil. Når man drar på konsert er det omtrent like viktig å se artistene og showet, samt føle stemningen, som å høre på musikken. Det er nettopp derfor du drar på konsert fremfor å høre musikken hjemme i stua.

 

Burde kanskje latt den ligge, men klarte ikke la være..

Lenke til kommentar

Men greia med lyd på TV, og da tenker jeg på lyden fra stadioen, er jo at det virkelig hjeper på med stemningen hjemme i stua. Og høre trykket fra tribuene under Tyne-Wear-derbyene er jo halve moroa, selv om man sitter hjemme i stua. Gode, engasjerte kommentatorer med god peiling oppå der igjen er også meget trivelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...