Lunalotic Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge. Elendig som kommentator, men samtidig semi interresant å høre analyse av spillet fra hans standpunkt. Han er ikke akkurat Vikestad entusiastisk, men føler han kommer med en del morsomme kommentarer og kan lese spillet bra. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge. Elendig som kommentator, men samtidig semi interresant å høre analyse av spillet fra hans standpunkt. Han er ikke akkurat Vikestad entusiastisk, men føler han kommer med en del morsomme kommentarer og kan lese spillet bra. Enig. Og jeg synes han er på et helt annet nivå enn f.eks Drillo. Men Svenskene er å et helt annet nivå enn de norske. Klasseforskjell. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Nå er ikke jeg Drillo sin største fan på noen som helst måte, så det e rmye som irriterer meg med han. Men er det en ting som virkelig irriterer meg er måten han veldig ofte avbryter eller snakker over sidekommentator. Jobben hans som "ekspert"kommentator er jo å komme med analyser underveis, backe opp hovedkommentator osv, mens når sjanser skjer han være stille og la hovedkommentator få kommentere i fred. Dette er han utrolig dårlig på. Gang på gang kan man høre han enten si noe eller kommme med "åååå" "kjempesjanse" og lignende, ofte akkurat det samme som Langli/Myhre sier. Lars Tjernås er veldig flink på dette, han klarer å la hovedkommentor få kommentere og så kommer han selv med innspill når det passer. 2 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Soleklart at Nordlie har peiling, men synes det høres ut som om han kjeder seg ihjel - samtidig som at han har alt for mye slang i språket. Og nei, det er ikke snakk om dialekt - men slang, noe jeg kanskje irriterer meg unødvendig mye over. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Egentlig bryr jeg meg lite om kommentatorer. Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det. Men verre er det med hun fotballens svar på Vibecke Løkkeberg som skal være expert i studio. Men det er nå så. TV2 er best i studio, hun Julie er både flink og pen. Liker hun jeg. Endret 19. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det. Jeg klarer ikke se fotballkamper uten lyd... Hadde det gått an å skru av kommentatorene slik som på FIFA så hadde det vært knall, men å fjerne all lyd? Nei, det går ikke! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Egentlig bryr jeg meg lite om kommentatorer. Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Lyden fra stadion, tilskuere og sånt mener man..? Bryr meg ikke i det hele tatt, er jo ikke noe å høre på det. Bare støy Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Det bidrar veldig ofte til god stemning. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Ja fakisk slår jeg av lyden noen ganger og ser kampen i stillhet. Ikke dumt det. Jeg klarer ikke se fotballkamper uten lyd... Hadde det gått an å skru av kommentatorene slik som på FIFA så hadde det vært knall, men å fjerne all lyd? Nei, det går ikke! Om du har sorround så har du ofte muligheten til å skru av kommentator ved å skru av senterhøyttaleren. Edit: TV2 sender forøvrig alle sendinger i 2.1 så det funker ikke hos dem, men NRK skal i hovedsak sende 5.1 Endret 19. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Å se på fotball uten lyd, blir som å gå på konsert med øreklokker.. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Noe som også forekommer. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 (endret) Feil. Når man går på konsert er det lyden som er hovedsaken. Kan jo vanligvis fint høre musikk uten å se artistene Endret 19. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Feil. Når man drar på konsert er det omtrent like viktig å se artistene og showet, samt føle stemningen, som å høre på musikken. Det er nettopp derfor du drar på konsert fremfor å høre musikken hjemme i stua. Burde kanskje latt den ligge, men klarte ikke la være.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Men greia med lyd på TV, og da tenker jeg på lyden fra stadioen, er jo at det virkelig hjeper på med stemningen hjemme i stua. Og høre trykket fra tribuene under Tyne-Wear-derbyene er jo halve moroa, selv om man sitter hjemme i stua. Gode, engasjerte kommentatorer med god peiling oppå der igjen er også meget trivelig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ja det er jo litt i tingene der, for all del. Men jeg bryr meg lite om stemning og stemmebrus. PL kamper feks syns jeg er grusomt å høre på. Skur nesten alltid av. Hver sin smak Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ja det er jo litt i tingene der, for all del. Men jeg bryr meg lite om stemning og stemmebrus. PL kamper feks syns jeg er grusomt å høre på. Skur nesten alltid av. Hver sin smak Hvor ville du helst sett VM-finalen, på Estádio do Maracanã, eller hjemme i stua med lyden skrudd av? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Hadde vært artig å være der, men tror jeg hadde hatt med ørerpropper i lomma Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Ja det er jo litt i tingene der, for all del. Men jeg bryr meg lite om stemning og stemmebrus. PL kamper feks syns jeg er grusomt å høre på. Skur nesten alltid av. Hver sin smak Så da liker du egentlig ikke.. fotball? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Jeg streamer heller ITV og BBC enn å se på de norske kanalene. Mindre irriterende kommentatorer og 'ekspertpanel' som faktisk kan noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå