Mr. President™ Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Virket og virket. De fikk et mål mot seg og var ikke sprudlende offensivt. Synes Nederland har vært best til nå. Det ene målet de slapp inn var til og med fra en feilaktig straffe. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Nederland var effektive helt framme, men Italia var sterkere over hele laget. Ser mer på helheten i lagene og spillet totalt sett, enn selve resultatet. Jeg tror Italia når lenger enn Nederland. Men vi får se. Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Nederland leverte jo på et helt annet nivå enn Italia i åpningskampen. Klasseforskjell. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 Tyskland har vært best til nå. Dominansen til Tyskland skyltes at de var jævla gode. Dominansen til Nederland skyltes hovedsakelig at Spania var ræva istedet for at Nederland var god. Lenke til kommentar
kwah Skrevet 17. juni 2014 Del Skrevet 17. juni 2014 portugal med 10 spillere er vel ikke bedre enn spania? 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tyskland BY FAR! Defensivt en maskin, og de scorer jo som bare rakkern. Men lagene må spille mot to motstandere før man kan si noe. For begge disse kampene var offer for litt ketchup effekt. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tyskland har vært best til nå. Dominansen til Tyskland skyltes at de var jævla gode. Dominansen til Nederland skyltes hovedsakelig at Spania var ræva istedet for at Nederland var god.Tror det er første gang jeg er 100% enig med deg Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Tyskland har vært best. Forundrer meg over at folk nevner Nederland, men jeg tipper de ser på kun resultatet når de sier det. For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp. Det ene var keepertabbe på høyt nivå og et var bare en klarering som Robben var rask på. Synes ikke Nederland imponerte så mye med spillet sitt, og et Spania som faktisk ikke kollapser vil neppe tape 5-1 neste gang de evt. møter Nederland. Tror ikke Argentina, Belgia, Tyskland, Italia e.l. vil kollapse slik Spania gjorde i en og samme kamp. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp. Ja samme intrykk jeg fikk egentlig. Selv om de fikk alle de målene, syns jeg ikke Nederland overbeviste nok som lag til å kunne kalles best. Både Tyskland og Italia var bedre lag enn de. Endret 18. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 portugal med 10 spillere er vel ikke bedre enn spania? I dette tilfelle, jo. Spania rotet fælt. Portugal lå defensivt etter at Pepe ble utvist, men Tyskland scorte 2 eller 3 av målene før det røde kortet uansett. Spania prøvde å gå fremover og ble totalt kontrent i senk og hadde noen hårreisende tabber. Jeg er sikker på at Tyskland hadde scoret like mange om ikke fler. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Spania spiller på en måte som gjør dem svært sårbar på kontringer. De ligger høyt i banen og bare sentrer, mister de ballen da, er det lett for en spiller som Robben å utnytte det ved å springe opp langs kanten å score mål. 1 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 portugal med 10 spillere er vel ikke bedre enn spania? I dette tilfelle, jo. Spania rotet fælt. Portugal lå defensivt etter at Pepe ble utvist, men Tyskland scorte 2 eller 3 av målene før det røde kortet uansett. Spania prøvde å gå fremover og ble totalt kontrent i senk og hadde noen hårreisende tabber. Jeg er sikker på at Tyskland hadde scoret like mange om ikke fler. 2 mål før utvisning. et av dem var streffe. Selvfølgelig blir Portugal svekket når den ufyselige stopperen deres blir utvist! Så nei, Portugal med 10 spillere er ikke bedre enn Spania. Portugal MÅ jo ligge lavt for å ikke bli helt overkjørt, og da blir det jo vanskeligere å angripe. Men jeg er helt enig i at Spania spillte rææv og at van Gaal spillte gaalbra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Lover bra for soccer in the states! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Ja der ser vi altså, Nederland blir nok neppe Vm vinnere nei. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Vieira i studio hos NRK. Kudos. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Vet at det ikke er hans konto, men arti læll! https://mobile.twitter.com/OfficialDCosta/status/479344592584966144 Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juni 2014 Del Skrevet 18. juni 2014 (endret) Tyskland har vært best. Forundrer meg over at folk nevner Nederland, men jeg tipper de ser på kun resultatet når de sier det. For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp. Det ene var keepertabbe på høyt nivå og et var bare en klarering som Robben var rask på. Synes ikke Nederland imponerte så mye med spillet sitt, og et Spania som faktisk ikke kollapser vil neppe tape 5-1 neste gang de evt. møter Nederland. Tror ikke Argentina, Belgia, Tyskland, Italia e.l. vil kollapse slik Spania gjorde i en og samme kamp. Hverken Belgia eller Argentina imponerte meg en cm i deres første kamper. Italia var heldige med å ikke spille uavgjort mot England. Endret 18. juni 2014 av ahpadt Lenke til kommentar
PhelpsTransposed Skrevet 19. juni 2014 Del Skrevet 19. juni 2014 Fikk ikke lest alt her nå, men andre enn meg som har reagert på Nordlie som kommentator? Kanskje den værste jeg har hørt på lenge. Elendig som kommentator, men samtidig semi interresant å høre analyse av spillet fra hans standpunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå