Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tyskland har vært best. Forundrer meg over at folk nevner Nederland, men jeg tipper de ser på kun resultatet når de sier det. For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp. Det ene var keepertabbe på høyt nivå og et var bare en klarering som Robben var rask på. Synes ikke Nederland imponerte så mye med spillet sitt, og et Spania som faktisk ikke kollapser vil neppe tape 5-1 neste gang de evt. møter Nederland. Tror ikke Argentina, Belgia, Tyskland, Italia e.l. vil kollapse slik Spania gjorde i en og samme kamp.

Lenke til kommentar

 

For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp.

 

Ja samme intrykk jeg fikk egentlig.

Selv om de fikk alle de målene, syns jeg ikke Nederland overbeviste nok som lag til å kunne kalles best. Både Tyskland og Italia var bedre lag enn de.

Endret av Delvis
Lenke til kommentar

portugal med 10 spillere er vel ikke bedre enn spania?

 

I dette tilfelle, jo. Spania rotet fælt. Portugal lå defensivt etter at Pepe ble utvist, men Tyskland scorte 2 eller 3 av målene før det røde kortet uansett. Spania prøvde å gå fremover og ble totalt kontrent i senk og hadde noen hårreisende tabber. Jeg er sikker på at Tyskland hadde scoret like mange om ikke fler.

Lenke til kommentar

 

portugal med 10 spillere er vel ikke bedre enn spania?

 

I dette tilfelle, jo. Spania rotet fælt. Portugal lå defensivt etter at Pepe ble utvist, men Tyskland scorte 2 eller 3 av målene før det røde kortet uansett. Spania prøvde å gå fremover og ble totalt kontrent i senk og hadde noen hårreisende tabber. Jeg er sikker på at Tyskland hadde scoret like mange om ikke fler.

 

 

2 mål før utvisning. et av dem var streffe.

 

Selvfølgelig blir Portugal svekket når den ufyselige stopperen deres blir utvist!

 

Så nei, Portugal med 10 spillere er ikke bedre enn Spania. Portugal MÅ jo ligge lavt for å ikke bli helt overkjørt, og da blir det jo vanskeligere å angripe. Men jeg er helt enig i at Spania spillte rææv og at van Gaal spillte gaalbra.

Lenke til kommentar

Tyskland har vært best. Forundrer meg over at folk nevner Nederland, men jeg tipper de ser på kun resultatet når de sier det. For Nederland fikk utrolig mye latterlige mål som man vanligvis ikke får i en kamp. Det ene var keepertabbe på høyt nivå og et var bare en klarering som Robben var rask på. Synes ikke Nederland imponerte så mye med spillet sitt, og et Spania som faktisk ikke kollapser vil neppe tape 5-1 neste gang de evt. møter Nederland. Tror ikke Argentina, Belgia, Tyskland, Italia e.l. vil kollapse slik Spania gjorde i en og samme kamp.

 

Hverken Belgia eller Argentina imponerte meg en cm i deres første kamper. Italia var heldige med å ikke spille uavgjort mot England.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...