Gå til innhold

Fotball-VM 2014 - Generell diskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår ikke helt hvor alle motstanden mot Spania kommer fra. Jeg trodde det var Italia som var laget ingen likte? Jeg synes heller ikke lag som England og Nederland er befolket med noe mer sympatiske spillere enn disse.

Det er vel mer at spillestilen er blitt fryktelig kjedelig. Forrige VM scoret de bare 9 (?) mål selv om de vant hele greia. Ganske triste kamper å se på. Også er det jo litt kjedelig om de vinner sitt fjerde mesterskap på rad.

 

Blir veldig spennende å se hva Del Bosque gjør nå. Han har jo mildt sagt mye å ta av på benken, så spennende å se om han vraker de gamle traverne neste kamp.

Lenke til kommentar

Moa var med i en lignende i fjor.

 

Messi,, Aguero og den gjengen er med i reklamen som går rundt om i hele verden, mens nasjonale "profiler" er med i sine land.

 

F.eks så var Moa byttet ut med Sebastian Larsson i den svenske utgaven. Jeg vil tippe Tarik har spilt i reklamen i en lagerbygning alene.

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan vær så snill NRK slutte å sende NRK Super reportere rundt på kontraskjæret for ekstremt kleine intervju med folk som er der nede? Virkelig - det tilfører absolutt ingenting til VM. Kan vi ikke heller få litt ordentlige analyser av spillet og kampen?

Det er vel bare for å få litt avbrudd for de som ikke er vant til å se fotball.. TV2 løser det jo med reklame.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

 

Kan vær så snill NRK slutte å sende NRK Super reportere rundt på kontraskjæret for ekstremt kleine intervju med folk som er der nede? Virkelig - det tilfører absolutt ingenting til VM. Kan vi ikke heller få litt ordentlige analyser av spillet og kampen?

Det er vel bare for å få litt avbrudd for de som ikke er vant til å se fotball.. TV2 løser det jo med reklame.

 

Joda, men på et så stort arrangement som VM syns jeg det er leit at de "dummer" det ned såpass. De kunne ha fylt pausene med interresante fakta om Brasil, brasiliansk kultur, historie, næringsliv og økonomi - eventuelt historisk VM informasjon, ikke "Jeg står her med noen som er for nervøse til å si noe fornuftig, eller noen som bare står å heier på favorittlaget sitt og egentlig bare er bråkete og pinlige"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...