Snikpellik Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Heia TV2 ja. Håper de sparer oss for ymse kjendiser som skal diskutere fotball, selv om det er mer typisk for TV2 enn NRK. Forøvrig merker jeg en viss kvinneforakt når det kommer til fotball. Bortsett fra Julie Strømsvåg, er det mange av de kvinnelige fotball-programlederne jeg ikke liker. Helt enig. Synes også Julie Strømsvåg er bra, men hun fremstår også som kunnskapsrik og mer direkte. Spørsmålene hun stiller virker mye mer gjennomtenkt og aktuelle i forhold til en fotballinteressert seer. Lise Klaveness er for all del grei, og hun kan mye om fotball, men NRK har også en annen tilnærming hvor det skal være lavere terskel for middels fotballinteresserte seere, og da blir også spørsmålene til Carina Olset deretter. Og det slår dårlig ut for oss som er veldig interesserte, dessverre. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Synes det er helt på trynet at Adelen, en politiker, to forfattere og noen tilfeldige fotballspillere skal være gjester. Ser at det ikke akkurat er veldig ettertraktet å være gjest hos NRK. Adelen har bare vært med på å lage en crappy VM musikkvideo. Kan hun noe spesielt om fotball? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Erik Solbakken, Magnus Carlsen, Heikki Holmås?! Tror ikke NRK helt har forstått akkurat hva de har kjøpt rettigheter til. Dette er fotball-VM, ikke fuckings Hurtigruten. Takk gud for at jeg har BBC/ITV. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Erik Solbakken, Magnus Carlsen, Heikki Holmås?! Tror ikke NRK helt har forstått akkurat hva de har kjøpt rettigheter til. Dette er fotball-VM, ikke fuckings Hurtigruten. Takk gud for at jeg har BBC/ITV. Link til BBC/ITV?.. Jeg kjente jeg fikk vondt i meg når jeg så Magnus Carlsen skulle være med. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Tror ikke Magnus Carlsen er den verste. Han følger jo med på Real og han er tross alt ganske populær for tiden. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Pluss eg tror han har relativt greit med kunnskaper og interesse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Link til BBC/ITV?.. Du kan jo prøve filmon.com, begge kanalene er å finne der. Ellers kan man også se gratis på itv.com med britisk IP/proxy. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Magnus Carlsen er en ålreit fotballspeller sjæl og ser nok ikke noe mindre ball enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Prediction League er tilbake etter flere års pause. Vær med og tipp resultater: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1590707 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Litt kønst mens vi venter http://www.nytimes.com/interactive/2014/06/08/magazine/world-cup-curse-of-maracana.html?ref=magazine Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Scheie? Seriøst? Den mannen gikk ut på dato for minst ti år siden ... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Erik Solbakken, Magnus Carlsen, Heikki Holmås?! Tror ikke NRK helt har forstått akkurat hva de har kjøpt rettigheter til. Dette er fotball-VM, ikke fuckings Hurtigruten. Takk gud for at jeg har BBC/ITV. Hvordan har du BBC/ITV? sitter hjemme i norge nå men glemte jo faen at BBC/ITV er helt vekke pga de nye greiene!! Har du fikset?? Eller snakker vi nett streaming? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Bra planlagt av fagforeningen: http://www.tv2.no/2014/06/12/nyheter/fotball-vm/5697056 For de som savner Norge i VM:http://www.tv2.no/2014/06/12/underholdning/morten-ramm/fotball-vm/5695696 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Iiii!! Mindre en to timer nå! Endret 12. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Noen som vet om en ålreit nettside for å kjøpe trøyer? Trenger ikke være ekte vare. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2014 Hvordan har du BBC/ITV? sitter hjemme i norge nå men glemte jo faen at BBC/ITV er helt vekke pga de nye greiene!! Har du fikset?? Eller snakker vi nett streaming? Har ikke vært hjemme så kjenner ikke til detaljene, men det var visst en fyr som kom og endret fokuset på parabolen. Tror også han byttet parabolhode og vips så var kanalene tilbake. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Noen som vet om en ålreit nettside for å kjøpe trøyer? Trenger ikke være ekte vare. eBay? Lenke til kommentar
Trollface Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Helt elendig lyd, føler jeg bare hører bakgrunnsstøy. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Like greit når Pitbull og Jenny from the block er de som synger. Endret 12. juni 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Er det kamptråd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå