Adrax Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Kan noen redigere inn en baby mellom føttene til Reus...? Endret 8. juni 2014 av Adrax 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Nei Come on, roll with it... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Cameroons World Cup squad have refused to board a plane due to take them to Brazil for the World Cup because of disputes over bonuses, according to French sports newspaper LEquipe. The newspapers website claims that the squad have instead remained at their hotel in the Cameroonian capital Yaoundé, while reporters have camped outside the Cameroon Football Federation headquarters awaiting further information. - http://www.theguardian.com/football/2014/jun/08/cameroon-squad-refuse-travel-brazil?CMP=twt_gu Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Ja, det der er dårlig stil. Personlig synes jeg det stiller spillerene i svært dårlig lys. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Satt å så på noen høydepunkter av Portugal - Mexico, og lå merke til at på et av frisparkene, så krittet dommeren opp en strek foran der ballen skulle ligge, og en strek foran muren slik at det skulle enkelt å se om muren hadde flyttet seg fremover når frisparket skulle taes. Er dette vanlig? Har nemlig ikke lagt merke til det før :/ Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Det er vanlig i Brasil og Argentina, og jeg synes det er helt topp. Endret 8. juni 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Nei Come on, roll with it... Jeg må si jeg er større fan av denne; 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) Satt å så på noen høydepunkter av Portugal - Mexico, og lå merke til at på et av frisparkene, så krittet dommeren opp en strek foran der ballen skulle ligge, og en strek foran muren slik at det skulle enkelt å se om muren hadde flyttet seg fremover når frisparket skulle taes. Er dette vanlig? Har nemlig ikke lagt merke til det før :/ Det skal brukes i VM nå for første gang. Ble brukt og testet under Copa America i 2011 og U20-VM i fjor Har blitt brukt i Brasil siden 2001, og i Argentina og MLS noen år nå. Endret 8. juni 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det blir spennende å se hvordan spillere som ikke har dette til daglig reagerer. Noen som vet hvordan de første kampene i Sør-Amerika med dette var? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det er vel heldigvis ikke så mye å måtte tilpasse seg til. Hvordan er egentlig reglene for hvem som skal ha gult når muren går fremover? Dommeren må vel velge én, og det er ofte umulig å si hvem som tok det første steget frem. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Noen som vet om det er et hawkeye-lignende system som skal bli brukt under VM? Lenke til kommentar
indahla Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Det skal brukes noe som heter Goal Control: http://www.espn.co.uk/football/sport/story/246433.html 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Æææh. Nå har det gått lenge nok uten skikkelig fotball at jeg får abstinenser. Gleder meg til torsdag, og noen fantastiske uker fremover. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Meld dere på, de av dere som har Fifa-lag Endret 9. juni 2014 av Hille Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Feil tråd Endret 9. juni 2014 av IcedInsanity Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 https://www.youtube.com/watch?v=3aqAjhoJ-6s Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Kan noen redigere inn en baby mellom føttene til Reus...? 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Nå har eg kun vært med på to fødsler, men har aldri sett noen ligge slik..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå