PatSharpX Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fikk tips om denne artikkelen på twitter i dag. Fikk nesten tårer i øynene... Letter to Sport Club Internacional. Nå er ikke det ett problem som bare er i Brasil, men ett problem med moderne fotball generelt. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ribery bekreftet ute av mesterskapet grunnet skade. Synd. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nå sitter nok Nasri og dama hans og gliser fælt en eller annen plass. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ribery bekreftet ute av mesterskapet grunnet skade. Synd. Kan de dette inn reserve? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, har hentet inn en Southampton-spiller. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Ja, har hentet inn en Southampton-spiller. Schneiderlein altså. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Reus forlater banen i tårer og ble kjørt til sykehuset etter en ankelskade. Ser ut til at han mister vm. Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tyskland imponerer idag. Sterk andreomgang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hva er det med VM i år? Så mange skader på de største stjernene.. Kanskje det er han legen fra Ghana som gjør sitt for at landet hans skal vinne hele greia? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet hvor lenge Reus blir ute med skade? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hva er det med VM i år? Så mange skader på de største stjernene..Ja det er en hel reus med stjerner ute nå!! 2 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Reus, Falcao, Ribery, Thiago, og mest sannsynlig Chamberlain ute av VM. Og usikkert om Ronaldo rekker åpningskampen, samme med Suarez. Neuer er småskadd, samme med Scweinsteiger.. blæ. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 BBC Sporf @BBCSporf Players OUT the WC due to injury: Reus Ribery Falcao Thiago Valdes Walcott Gundogan V.D Vaart El Shaarawy Benteke Rossi Montolivo Strootman Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hva med RvP? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Noen som vet hvor lenge Reus blir ute med skade?Rundt 6 uker. Endret 7. juni 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hva med RvP? Frisk som en fisk. 100% sier han selv Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Sakset fra VG.no Derfor valgte Diego Costa Spania over BrasilFlere sperret øynene opp da Diego Costa annonserte at han ønsket å representere Spania fremfor fødelandet Brasil, som også er vertsskap for sommerens VM. Nå har han tatt bladet fra munnen, og forklarer avgjørelsen.- Scolari ringte meg aldri, men her (på det spanske landslaget) behandler de meg som en bror, sier han ifølge AS, men presiserer:- Jeg er og føler meg som en brasilianer. Det kommer aldri til å forandre seg. Da burde han vel strengt tatt ha takket nei til å representere Spania synes jeg. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Sakset fra VG.no Derfor valgte Diego Costa Spania over BrasilFlere sperret øynene opp da Diego Costa annonserte at han ønsket å representere Spania fremfor fødelandet Brasil, som også er vertsskap for sommerens VM. Nå har han tatt bladet fra munnen, og forklarer avgjørelsen. - Scolari ringte meg aldri, men her (på det spanske landslaget) behandler de meg som en bror, sier han ifølge AS, men presiserer: - Jeg er og føler meg som en brasilianer. Det kommer aldri til å forandre seg. Da burde han vel strengt tatt ha takket nei til å representere Spania synes jeg. Slik at han kunne endt opp med å ikke spille VM i det hele tatt? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, det høres mer riktig ut. Et landslag skal jo representeres av spillere fra landet, ikke all verdens importspillere som (indirekte) atpåtil presterer å uttale at de ikke føler seg som en av dem. Det blir hyklersk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå