Nevnarion Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Gruppe D er gull, ser veldig fram til å følge med på kampene der. Noen av de andre gruppene er mer eller mindre meh, men kan jo bli noen overraskelser. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 NRK satser hardt på at Mix blir tatt ut til VM Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Hadde vært kult med et afrikansk lag videre. Hva skal vi tippe på da? Elfenbenskysten eller Algerie? Jeg tror også Iran kan bli skumle. De var jo ganske overlegne i kvalikk. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Gleder meg. Spennende gruppe Spania og Nederland er i, blir en fantastisk kamp vil jeg tro mellom dem. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hadde vært kult med et afrikansk lag videre. Hva skal vi tippe på da? Elfenbenskysten eller Algerie? Jeg tror også Iran kan bli skumle. De var jo ganske overlegne i kvalikk. Elfenbenskysten er vel dem som har størst sjanse ut i fra trekningen og kvalitet i laget, i alle fall. Kjenner lite til hvor gode/dårlige Algerie er, men gruppen de har havna i er veldig åpen, bortsett fra Belgia, som jeg tror vil seile gjennom den ganske greit. Angående Iran tror jeg ikke de har særlig sjanse på å gå videre. Argentina og Bosnia tror jeg blir for sterke. Spennende grupper dette her, må si det. Kjipt for England da.. Tror de skal få det VELDIG hardt med å gå videre fra den der.. Endret 6. desember 2013 av Hargo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Vil ikke utelukke Ghana.Personlig så gleder jeg meg over at Sør-Korea kom i en overkommlig gruppe. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Slik tror jeg gruppene ender: Gruppe A: Brasil, Kroatia, Mexico, Kamerun (mulig Mexico ender foran Kroatia, men det gjenstår å se. Kamerun er dessverre sjanseløse.) Gruppe B: Nederland, Spania, Chile, Australia. (Skal ikke se bort ifra at enten Nederland eller Spania ryker på bekostning av Chile.) Gruppe C: Colombia, Elfenbenskysten, Japan, Hellas. (Japan har muligheter til å ta seg videre, det samme med kyniske Hellas.) Gruppe D: Uruguay, Italia, England, Costa Rica. (Tror engelskmennene vil slite med klimaet, mens jeg tror det blir ditto stor fordel for Uruguay.) Gruppe E: Ecuador, Frankrike, Honduras, Sveits (Sveits kan også vinne gruppa, men jeg tror de skuffer) Gruppe F: Argentina, Nigeria, Bosnia, Iran (Iran som desidert jumbo med maksimum 1 poeng) Gruppe G: Tyskland, Ghana, Portual, USA. (Åpen gruppe hvor alle kan gå videre, men hvor jeg anser USA for å være det svakeste laget. Mulighet for at Portugal tar seg videre, selvsagt) Gruppe H: Russland, Belgia, Sør-Korea, Algerie. (Sør-Korea har mulighet til å gå videre på bekostning av enten Russland eller Belgia) 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Jeg heier på Japan, Frankrike og Sør-Korea. Og andre smånasjoner som underholder. 1 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Får håpe at TV2 sender avgårde alles favorittkommentator: http://www.tv2.no/v/766925 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Får håpe at TV2 sender avgårde alles favorittkommentator: http://www.tv2.no/v/766925 Da håper jeg kontinentene forskyves og Brasil raser ut i havet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor er det ingen som har snakket om C, som i mine øyne er en av de aller mest åpne, fargerike og morsomme gruppene? Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 Jeg snakket om gruppe C. En gruppe som er så uinteresssant at jeg setter min til at ingen havner på 1. eller 2. plass, men at det heller blir delt 3. og 4. plass. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 7. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) Colombia og Japan er svært gode og undervurderte landslag som jeg håper gjør god figur og Elfenbenskysten er et av Afrikas beste lag, selv om de kanskje ikke spiller med den naiviteten man forventer fra lag derfra. Så lenge Hellas blir servert sin egen ræv til frokost, lunsj og middag og sendes hjem på jumboplassen er jeg fornøyd. Da er gruppe C uendelig bedre enn f.eks. E og F. Sveits er greie nok. De var kjedelige før, men har fått litt schwung. Hvem bryr seg derimot om Honduras og Ecuador? Nå som Domenech har vært borte en stund får man ikke Frankrikes sedvanlige implodering under mesterskap heller. Gjesp. Ellers kommer Argentina til å beleire toppscorerlista etter gruppespillet og blåse gjennom med +100 i målforskjell, for så å ryke ut av knockout-rundene så det synger med en gang de møter et lag som er solide bak og kan kontre. Resten av landene er sånne man ikke kommer på når man noen år senere tar "Nevn landene som var med i fotball-VM 2014"-quizen. Snore. Gruppe H er heller ingen rysare, skal sies, men jeg har store forhåpninger når det kommer til Belgia. Endret 7. desember 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
indahla Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Tirsdag ble det offisielt at TV 2 viser åpningskampen i fotball-VM i Brasil mellom vertsnasjonen og Kroatia 12. juni. Finalen 13. juli vises på NRK, som aftenposten.no meldte forrige uke. http://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/vm/Slik-blir-fotball-VM-dekket-av-TV-2-og-NRK-423853_1.snd#.UxYYJHnKyZU Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 (endret) NRKs dekning sugde balle i EM. Scheie og Drillo som kommentatorer var en parodi, mens dama i studio var krise. Endret 4. mars 2014 av knipsolini 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 Mange fine kvelder med fotball der ja. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2014 NRKs dekning sugde balle i EM. Scheie og Drillo som kommentatorer var en parodi, mens dama i studio var krise. Helt enig. Skrudde over på svensk TV når de sendte samme kamp som NRK. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Gleder meg til VM! Håper Belgia når langt i denne VM`en.. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 31. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2014 Jeg spiller en hundrelapp på Belgia, og et par hundre på Tyskland. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå