LillCherry Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jupp... Syns ting ser håpløst ut altså... Nå har jeg truffet en som tok meg med storm! vi har god kjemi og alt stemmer! Han påstår han er helt klar for å slå seg til ro og ha familie. Alt stemmer og jeg var endelig fornøyd og klar til å ta han inn i familien, men nå hører jeg jo ikke en døyt fra han mere!? Forsto det sånn at han var sint\irritert på meg for at jeg har god kontakt med eksen enda, som forøvrig er faren til barnet mitt.. jeg har forklart situasjonen og tigget for tilgivelse, men ikke hørt et pip på en uke... -.- Jeg begynner å lure på om det virkelig er verdt bryet altså!? hvorfor finner man bare ikke den ene fyren som faktisk blir værende...? Er det bare meg, eller er det vanskeligere å finne ny partner når man har barn? Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er ikke vanskelig. Er selv sammen med ei som hadde en sønn fra før når vi møttes. Det er et barn med i situasjonen og de er veldig bra at far og mor går greit sammen for barnets del. Tåler han ikke det, så er det vel like greit at han holder seg unna. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er jo alfa omega at barnet (og dermed du) har god kontakt med faren selv om dere ikke er sammen lengre. Du finner tidsnok en som skjønner dette. Men du bør jo også være åpen om at du har et godt ikke-kjærlighetsforhold til faren om du ikke allerede er det. Dessuten skal du ikke tigge for tilgivelse for det du beskriver. Det er helt normalt at man har kontakt når man har et barn sammen. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Du har ikke gjort noe feil her, du skal ikke ha tilgivelse og han skal ikke kreve det av deg. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Det er flere fisk i havet. Hvis han ikke er komfortabel med ditt forhold til barnets far, så passer ikke dere sammen. Det er godt mulig at han helst ønsker en dame som ikke har barn fra før av. Ditt forhold til barnets far er hva som fikk begeret til å renne over. Lenke til kommentar
Miliken Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Selvsagt har du god kontakt med faren til ditt eget barn. Noe annet hadde jo egentlig bare vært synd. Når det gjelder spørsmålet ditt: Nei, jeg opplever det ikke som et problem å finne seg ny mann når man har barn. Jeg er positivt overrasket over hvor mange flotte menn det er der ute som mer enn gjerne ønsker å påta seg det ansvaret det er å inngå i et forhold med en som har barn fra tidligere forhold. Bare husk å være kresen Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hm. Han er ikke verdt tiden din uansett. Herregud man må jo få lov å ha kontakt med faren til barnet! Har ikke selv barn, men satte pris på vennlig tone mellom mor og far da jeg var liten. De er skilt. Lenke til kommentar
Trollkaro Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Du skal ikke trenge å be om tilgivelse om du ikke har gjort noe galt. Er ingenting galt i å ha en god tone med far til barnet ditt. Dette er heller bra. Har vokst opp selv med skilte foreldre som holdt en dårlige tone, og det førte ofte til at jeg ble sittende å høre på baksnakking fra dem om hverandre. For ikke å snakke om følsen at jeg måtte velge side mellom foreldrene mine. Så en god tone er helt klart å foretrekke, og er det beste for barnet. Så lenge den gode tonen ikke blir for mye, som at det er flørting inn i bildet, så har han ingen gyldig grunn til å reagere på dette. Men når han nå nekter å gi lyd fra seg, så kan det jo tyde på at han kanskje ikke er riktig for deg? Om han er såpass umoden at han takler en vannskelig situasjon med å droppe kontakt, så er han kanskje ikke en person du vil ha i livet ditt og barnet ditt sitt. Så er i grunn han som burde be om tilgivelse nå, ikke du. Og om han ikke ser det og hva han gjør galt, så burde du prøve å ha styrken til å fortsette jakten. Finne noen om fortjener deg og barnet ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå