Feilmelding Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Regner med ihvertfall en del vet hva Soldat er (for de som ikke vet det kan dere sjekke http://soldat.cyberion.pl/main.htm). Jeg har ikke registrert versjon, men tror heller ikke det er problemet. Spilte ganske aktivt online før, men den siste måneden får jeg samme feilmelding hver gang jeg prøver å gå online. "Lobby server is not responding, if it's not your connections fault, please try again later". Har snakket med flere andre som har akkurat samme problemet. Har nyeste versjon, og fix'en det sto man trengte til den versjonen. Andre som har/har hatt samme problem, og vet hvordan det kan fikses? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Mener å huske at du lobby serveren hadde byttet ip. Har du byttet den? Lenke til kommentar
Feilmelding Skrevet 3. september 2003 Forfatter Del Skrevet 3. september 2003 Hva er nye ip'en, og hvordan bytter jeg den? Legger de sånt ut på hjemmesiden? Har ikke lest noe særlig der i det siste. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 gå inn på hjemmesiden, det står i main, litt lenger ned på siden Du skifter den ut i "lobby servers.txt" filen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå