Emilps Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Rennende Vann Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Flott lys og farger,ja sløring også.Noe trolsk over det.Var selv en tur ute idag for slike bilder,men dagen i dag var dagen da ingen ting stemte;) Flotters bilde;) 1 Lenke til kommentar
LAEN Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Dette var et flott bilde, med flott lys og farger og fine mosegrodde steiner. Mulig jeg ville foretrukket ennå lengre lukkertid for å få ennå mer sløret vann. Jeg savner litt mer info om bilde, feks hvor det er tatt hen. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Dette var et flott bilde, med flott lys og farger og fine mosegrodde steiner. Mulig jeg ville foretrukket ennå lengre lukkertid for å få ennå mer sløret vann.Jeg savner litt mer info om bilde, feks hvor det er tatt hen. Hehe..er kanskje litt som sportsfiskeren dette her..en forteller ikke om de beste fiskeplassene;) Lenke til kommentar
Emilps Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Dette var et flott bilde, med flott lys og farger og fine mosegrodde steiner. Mulig jeg ville foretrukket ennå lengre lukkertid for å få ennå mer sløret vann.Jeg savner litt mer info om bilde, feks hvor det er tatt hen.Hehe..er kanskje litt som sportsfiskeren dette her..en forteller ikke om de beste fiskeplassene;) Bildet er tatt i Gjersjøelva rett ved det gamle sagbruket ved Oppegård Båthavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg