Cookiemonster25 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei! Får ikke helt til det med å ha dobbel skjermer :-( Har 1. skjermen som hovedskjerm med oppgavelinjen og det. På 2. skjermen har jeg bare skype og spotify egentlig :-) Men det det rare er at PCn starter opp på skjerm 2. Og print screen blir av begge skjermer på ett bildet. Vil helst ta print screen av bare skjerm nummer 1. Og går det an å ha oppgavelinje på begge skjermer? Og når jeg trykker på "vis skrivebord" knappen nederst i høyre hjørne på skjerm 1. Kommer jeg til skrivebordet på 2. skjermen også. Veldig irriterende å åpne spotify og skype på 2. skjermen heletiden etter å ha trykket "vis skrivebord" på 1. skjermen når jeg har mange vinduer oppe på 1. skjerm. Trenger du mer info? Si ifra. Takk :-) Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Usikker på det med screenshot'en, men for oppgavelinje for begge skjermer bruker jeg et program som heter "display fusion". Da har jeg spotify og skype for eks på den andre oppgavelinjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå