jepsen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Jeg vurderer å ta bore - og brønnteknikk kurs, men lurer på om det er vanskelig å få seg jobb? Noen som har peiling på om det er et skudd i mørket, eller om det er muligheter å få seg jobb offshore ved å ta dette kurset? Fra tidligere har jeg gått motormann på vg1 og vg2, har jobbet i maskinen på supplybåt, men har ikke noe fagbrev. Lenke til kommentar
Offshoreutdanning.no Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei, Vi driver med Brønnteknikk kurs. Det er ingen automatikk i å få seg jobb etter man har tatt Brønnteknikk og det er konkurranse om jobbene. Vi anbefaler også på det sterkeste at du får tatt fagbrevet som motormann før du søker på jobb offshore da det øker sjansene dine betydelig. Vi vet at det kommer til å åpne seg opp mange jobber de neste to årene og vi har kontakt med drilling selskap som skal ha flere hundre nye ansatte i denne perioden. Det kommer fortsatt til å være flere søkere enn jobber, så papirene og kursene dine må være i orden. Har du spørsmål så er det bare å spørre så skal jeg svare etter beste evne Lenke til kommentar
RPServices Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Det er en stor fordel med fagbrev, og har man det kommer man nok først i køen, men med tanke på all aktiviteten i dag så kommer det til å bli stor etterspørsel etter bemanning. I januar 2013 tildeles nye utvinningstillatelser, og rekordmange har søkt: http://www.aftenbladet.no/energi/Rekordmange-vil-finne-Aolje-i-modne-omrader-3026464.html Sjekk våre kurs på www.rpservices.no For spørmål ta kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå