Roger Nystad Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Halla folkens! Jeg eier en server som ligger i Utah, USA, som jeg for noen måneder siden tenkte jeg kunne bruke til minecraft samt det at jeg har mye fritid etter jobb(Min fru forlot meg). Dere er hjertelig velkommen alle sammen, så det er bare å stikke innom og kanskje invitere et par kamerater til å spille med, dog hvis ingen er tilgjengelig så er det ingen grunn til bekymring, for det er nok alltids noen til stede på serveren som kunne tenkte seg å overleve sammen med deg : - ) Server IP for å koble til: 199.16.148.184 Kopier og lim inn denne på IP-feltet inne i minecraft multiplayer. Dette er en server som tillater PvP, altså kamp mellom spillere, så man skal alltids være på vakt! Eneste stedet der kamp ikke er tillat er der man starter, og det er et avgrenset område med gjerder. Utenfor startbyen er alt tillat. Vi har et stort utvalg av såkalte Plugins, utvidelser, som gjør serveren mye mer underholdende og bedre å spille på. Jobb på serveren - Vi trenger deg! Hvis du er engasjert i å opprettholde og/eller utvikle minecraft servere, og føler deg motivert til å kunne forbedre samfunnet samt generelt hjelpe til, så har vi nok alltids en plass på lur. Dog det stilles en del strenge krav for å få plass i ledelsen, siden vi kjører dette ganske så profesjonelt. Åpne jobber for øyeblikket er Administrator og bygger/hjelper. Hvis du anser deg selv som kvalifisert for jobben så ta gjerne kontakt, så skal jeg gi ytterligere informasjon. Hvis du har annen erfaring som serveren kunne få bruk for, så er det åpen for diskusjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå