vaskebrett Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei. Jeg traff ei jente i sommer, ble ikke akkuratt noe forhold eller slikt seriøst utav det. Grunnen til det var at hun skulle flytte til usa og bo der i 1 år, hun reiste for noen dager siden.. Greia er det at jeg liker henne ganske godt, og samme andre vei. Så god kjemi på så kort tid har jeg aldri fått med noen før. Hun synes det var dumt vi skulle treffes på så dårlig timing og blabla. Men hun skulle jo reise (noe hun har planlagt lenge), så vi skulle bare se hva som skjer.. Nå har hun reist og jeg klarer ikke slutte tenke på henne, og jeg har så lyst å si det til henne. Men jeg vil ikke virke masete eller stresse henne. Skal jeg si det? Eller bare random chatting på face..? Holde kjeft? hjelp! Lenke til kommentar
vaskebrett Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 og ja, om jeg skal si det...bør jeg gjøre det med en gang eller er det best å vente liiiitt(noen dager)? hun reiste for 2-3 dager siden.. Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det er bare å fyre løs. Vil tro det gir ett lite ekstra poeng når d har gått flere dager og du fremdeles tenker på henne Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Altså. Nå må du tenke på hva du kan få ut av det. Har du lyst på langdistanseforhold? Har hun? Tro meg, hvis hun føler det samme for deg som du gjør for henne så blir det bare værre for dere begge hvis du begynner å fortelle henne slike ting etter hun har reist. Mye bedre å heller ha jevnlig kontakt, vis at du liker henne med det du sier og hvordan du oppfører deg ikke ved å si det direkte. Da kan hun ikke skylde på deg for at hun føler seg jævlig og du vil gjøre mindre skade på et eventuelt fremtidig forhold. Slipp henne fri dette året, ikke hold henne tilbake og ikke still deg tvilende til det hun vil gjøre. Vær der for henne, støtt henne og minn henne på at du er keen (på andre måter enn å si det direkte). Dermed vil du lettere kunne få startet opp noe med henne når hun kommer tilbake. Kanskje dere kan treffes i ferien? Isåfall, få til noe da men ikke begyn å få noe seriøst på gang. Ta det casual til hun kommer tilbake, så skal du se det løser seg. Hvis veiene deres er ment å krysses igjen så gjør de det. Lenke til kommentar
vaskebrett Skrevet 5. september 2012 Forfatter Del Skrevet 5. september 2012 Altså. Nå må du tenke på hva du kan få ut av det. Har du lyst på langdistanseforhold? Har hun? Tro meg, hvis hun føler det samme for deg som du gjør for henne så blir det bare værre for dere begge hvis du begynner å fortelle henne slike ting etter hun har reist. Mye bedre å heller ha jevnlig kontakt, vis at du liker henne med det du sier og hvordan du oppfører deg ikke ved å si det direkte. Da kan hun ikke skylde på deg for at hun føler seg jævlig og du vil gjøre mindre skade på et eventuelt fremtidig forhold. Slipp henne fri dette året, ikke hold henne tilbake og ikke still deg tvilende til det hun vil gjøre. Vær der for henne, støtt henne og minn henne på at du er keen (på andre måter enn å si det direkte). Dermed vil du lettere kunne få startet opp noe med henne når hun kommer tilbake. Kanskje dere kan treffes i ferien? Isåfall, få til noe da men ikke begyn å få noe seriøst på gang. Ta det casual til hun kommer tilbake, så skal du se det løser seg. Hvis veiene deres er ment å krysses igjen så gjør de det. Altså jeg har ikke lyst på langdistanseforhold, men jeg har lyst på det med henne, om du skjønner hva jeg mener:p Selv om det helt sikkert ville blitt tøft.. Men ja, det høres jo lurt ut det du sier:) Men føler det blir litt unaturlig å "spille med", og på en måte holde det inne. Men jeg må vel bare kanskje leve med det? Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Mhm, jeg ville gjort det. Men det er veldig viktig at du viser henne akuratt hva du føler osv uten å si det, for ellers blir det et negativt utfall. Hun må trekke konklusjonen selv, istedenfor at du gir henne svaret. Ikke vis kortene dine, men la henne tro hun vet hva de er. Lenke til kommentar
vaskebrett Skrevet 6. september 2012 Forfatter Del Skrevet 6. september 2012 Mhm, jeg ville gjort det. Men det er veldig viktig at du viser henne akuratt hva du føler osv uten å si det, for ellers blir det et negativt utfall. Hun må trekke konklusjonen selv, istedenfor at du gir henne svaret. Ikke vis kortene dine, men la henne tro hun vet hva de er. hm, ja..men det jeg stiller meg litt tvilende til er om følelsene fortsatt vil være der etter et år uten å se hverandre? Kan jo treffe henne i ferien da, men er en stund til det og. Lurer på om det er verdt risken å bare si det rett ut, men på en forsiktig måte, altså ikke sånn "jeg savner deg så utrolig masse! klarer ikke la være å tenke på deg, vær så snill å kom hjem!" Men mer at jeg sier det direkte samtidig som jeg forklarer henne at jeg ikke vil legge noe press og at det bare var jeg som ville hun skulle vite det osvosv. nei jeg vet ikke jeg... argh dilemma! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvis du får henne til å føle at du savner henne uten å si det så vil det ha større effekt. Lenke til kommentar
vaskebrett Skrevet 7. september 2012 Forfatter Del Skrevet 7. september 2012 Hvis du får henne til å føle at du savner henne uten å si det så vil det ha større effekt. skjønner, tusen takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå