KaPir Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Hei folkens! Har et stort og irriterende problem med dataen. Når jeg gjør forskjellige ting (spiller, surfer eller ikke no) får jeg problemer med at mus, tastatur, headset og alt annet som bruker usb, det slutter rett og slett å funke. Lyset i tastaturet blinker uregelmessig, samme gjør musa og headsette. Jeg har også opplevd at tastaturet "skriver" selv uten at jeg trykker noe. Dataen består av: ASUS P8Z68-V PRO (Hovedkort) Nyeste eller 2. nyeste bios Intel I7 2600k Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Gainward GeForce GTX 680 2GB OCZ AGILITY 3 2.5" 60GB SSD SATA/600 MLC OG WINDOWS 7 HP Problemene begynte for noen uker siden, og det var ikke lenge før dette jeg instalerte Gainward GeForce GTX 680 2GB og koblet i Razer Onza Xbox360 Controller. Jeg har Googlet et par ganger nå og ikke fått noe svar, jeg ser at andre har hatt like problemer, så det jeg har gjort er å opdatere bios og drivere som i mine øyne har linking til USB, I tilleg har jeg skrudd av noe overvoltage i bios og blåtann i bios(noen mente det måtte gjøres) ellers funker pcen godt med gode temperaturer o.l. Takk på forhånd Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Har du prøvd å koble til andre USB porter direkte fra HK for å se om du får samme resultat? Lenke til kommentar
KaPir Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Usikker på om jeg forstår hva du mener? Jeg har usb'ene satt i HK allerede (og det er ingen forskjell på front panel og IO). Når jeg setter en ekstra mus i usb'ene mens "lys showet" pågår funker denne. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Ville RMA'et kortet å fått et nytt et Lenke til kommentar
KaPir Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Ja, skal ringe til komplett/asus og høre imorgen. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 De kommer mest sans til å henrette deg til retur og reklamasjoner på siden dems De sier fint lite pr telefon som jeg har erfart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå