sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hva hadde du trodd? 4000kr som en sa for ett par dager siden hadde vært altfor mye når 780 koster 5000kr. Jeg hadde trodd 4000 Endret 30. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skjermkort, PSU, vifter og tastatur. Edit: Men har ikke bestemt meg helt, men frister noe jæ****!! Høres bra ut. Pollen Jeg hadde trodd 4000 Neeeei, du hadde trodd 4,5k. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Still better than iPhone når det kommer til å "miste" den. 3GSen tåler jo en del, har noen riper i min, men funker fett enda. Mistet den i bakken flere ganger. Kjenner mange som har knust skjermen til sin iPhone 4/4S flere ganger Skjønner ikke greia med iPhone. Alle kompisene mine maser støtt om at jeg må pensjonere min 3GS og gå over til 4-5... Jævlig mainstream. Vil heller skille meg ut og skaffe en Galaxy S3, får dem litt konkurranse. Hvorfor kjøpe en telefon fordi du er så sinnsykt kul hipster, istedet for å kjøpe en fordi du liker den? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Forresten, dersom dere ikke fikk med dere denne artikkelen, så er det å anbefale, skal virkelig få meg en slik, så kjapt jeg finner ut hvor å kjøpe det.. Hvilken artikkel? Den med førerløse biler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hvorfor kjøpe en telefon fordi du er så sinnsykt kul hipster, istedet for å kjøpe en fordi du liker den? Here we go again. Hvorfor skal jeg ikke kjøpe en S3? Jeg synes den ser veldig pen og deilig ut og vil gjerne prøve en. Jeg vil utforske, vil ikke bare holde meg til iOS. Android virker meget interessant spør du meg. Hipster? Pardon me? Åja, så jeg er hipster nå fordi jeg vil ha en S3 i steden for en iPhone? Herregud. So what om jeg skrev at den er mainstream? De fleste i klassen og som jeg kjenner har en fuckings iPhone 4. Har ikke noe i mot den, fint design og alt men vil ha noe annet for engangs skyld. Endret 30. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Here we go again. Hvorfor skal jeg ikke kjøpe en S3? Jeg synes den ser veldig pen og deilig ut og vil gjerne prøve en. Jeg vil utforske, vil ikke bare holde meg til iOS. Android virker meget interessant spør du meg. Hipster? Pardon me? Åja, så jeg er hipster nå fordi jeg vil ha en S3 i steden for en iPhone? Herregud. Jaja, da så. Ro helt ned. Nei, du er hipster fordi du synes alt er mainstream. EDIT: Iphone 4, 4s og 5 er ganske mainstream. Ikke at det er noe galt i det. Endret 30. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jaja, da så. Ro helt ned. Nei, du er hipster fordi du synes alt er mainstream. Du kan ikke påstå noe slikt tull. Sure I said some mainstream back in da day men nå har det vell så godt en stund siden sist. Først nå jeg nevner mainstream. Burde jeg bytte til One Call, folkens? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hvilken artikkel? Den med førerløse biler? http://www.amobil.no...g-hammer/133760 Glemte selvfølgelig å lege ved link.. Har faktisk aldri hørt at noen bruker uttrykket mainstream når det kommer til hvem som kjøper hvilken mobil. Mainstream har med vel mer med massemedia. Endret 30. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Krom, merket du forresten noe stor forskjell med å ha to 7970 i CF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Krom, merket du forresten noe stor forskjell med å ha to 7970 i CF? Jævlig stor forskjell skal jeg si deg! Angrer ikke på kjøpet utenom at korta sviver som en jetmotor av og til. Skulle kjøpt noe ASUS eller MSI... Sapphires kjøleløsning er digg men bråker too much... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) http://www.amobil.no...g-hammer/133760 Glemte selvfølgelig å lege ved link.. Har faktisk aldri hørt at noen bruker uttrykket mainstream når det kommer til hvem som kjøper hvilken mobil. Mainstream har med vel mer med massemedia. De bilene blir nok som sagt dyre. Og vil heller kjøre bil selv Unnskyld trodde fortsatt du snakket om førerløse biler. Glemte å trykke på linken Slik jeg har forstått "mainstream", så er det noe som er svært vanlig eller noe som alle har/vil ha... Endret 30. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Jævlig stor forskjell skal jeg si deg! Angrer ikke på kjøpet utenom at korta sviver som en jetmotor av og til. Skulle kjøpt noe ASUS eller MSI... Sapphires kjøleløsning er digg men bråker too much... Ok, det er bra! Ble bare overrasket over hvor dårlig opplevd FPS er med CF, ser her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Slik jeg har forstått "mainstream", så er det noe som er svært vanlig eller noe som alle har/vil ha... Hmm.. Jeg ser på Mainstream som store deler av media verden sikter mot, men kan godt ta feil. Men jeg ser ikke helt hva som er "vanlig" med å ville ha en iPhone eller Android mobil? Dersom det er slik at mainstream er hva alle har. Forøvrig kan jeg ikke fordra den typen tankegang, da man ikke tar med de som ligger på bunnen av samfunnet. Endret 30. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Ok, det er bra! Ble bare overrasket over hvor dårlig opplevd FPS er med CF, ser her. WOW! Utrolig dårlig as! Pleier å aldri å gå noe lavere enn 120 fps. Hender jeg hit'er 200 men det er ikke hele tiden. Forklarer vell hvorfor. Endret 30. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hehe ja, er høyere oppløsning. Men sånn jeg har forstått det så har det lite å si at den får 100 FPS når det kun er 50 FPS som blir sendt til skjermen (?). Det er den svarte linjen du må se på, og det går over de fleste spill. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Sapphires kjøleløsning er digg men bråker too much... Hvor mange grader får du egentlig under spilling? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 IDK. Jævlige gode utrolig nok. Men husker ikke hvor mye.... Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Se hvor mye neste gang du spiller Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skal ikke spille på en stund, har en mancave som skal opp! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skjermkort, PSU, vifter og tastatur. Edit: Men har ikke bestemt meg helt, men frister noe jæ****!! Da må du fortelle det her, Here we go again. Hvorfor skal jeg ikke kjøpe en S3? Jeg synes den ser veldig pen og deilig ut og vil gjerne prøve en. Jeg vil utforske, vil ikke bare holde meg til iOS. Android virker meget interessant spør du meg. Hipster? Pardon me? Åja, så jeg er hipster nå fordi jeg vil ha en S3 i steden for en iPhone? Herregud. So what om jeg skrev at den er mainstream? De fleste i klassen og som jeg kjenner har en fuckings iPhone 4. Har ikke noe i mot den, fint design og alt men vil ha noe annet for engangs skyld. See Her er veldig enig der med deg :thumbup: :thumbup: Samsung Galaxy S3og det med alle i klassen din har sikkert fått den iphone far eller mor, jeg er ikke så heldig dessverre da :cry: :cry: Du kan ikke påstå noe slikt tull. Sure I said some mainstream back in da day men nå har det vell så godt en stund siden sist. Først nå jeg nevner mainstream. Burde jeg bytte til One Call, folkens? Ja det synes jeg, se her den passer for deg gjør den da Mobilabonnementet Folkepakka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå