w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det var jo bra at de slapp telefonene ulikt. Helt irrelevant test Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Så ganske relevant ut, da S3'en ikke tålte så mye, og iPhone 5'eren ble jo hevet flere ganger, og høyere uten noen særlig skade på glasset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det var jo bra at de slapp telefonene ulikt. Helt irrelevant test Kunne ikke vært mer enig med deg. iPhone 5 eller ei, jeg går nok for en S3. Å betale 2k ekstra bare for en iPhone som kanskje "tåler" litt mer er no point for meg. Jeg behandler tingene mine så pent at det burde ikke være noe problem. Har mistet min 3GS 2-3 ganger i løpet av 2-3 år nå. 100% funksjonell og har ikke noe problemer med den. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Har jeg? Den skal være tilbake nå. GTX 770 var billigere enn forventet http://www.komplett....campaign=gtx770 Ja, det var faktisk ganske mye billigere enn forventet. I want. Hvorfor? 770 er jo bare et overklokket 680 kort.. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 GTX 770 var billigere enn forventet http://www.komplett....campaign=gtx770 Hva hadde du trodd? 4000kr som en sa for ett par dager siden hadde vært altfor mye når 780 koster 5000kr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Lurer på om jeg skal kjøpe en skjermbeskytter til mobilen, just in case.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hvorfor? 770 er jo bare et overklokket 680 kort.. I know. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Blir kult med slike biler! Kult med sånne biler du som du skriver, hva med det kommer virus i pc da ha ha bil jakt da need for speed i denne verden med virus i pc som sørger for det ikke trykt da er det du?? Overpriset plast leke... har hatt GS3 og glad jeg er kvitt skjiten. Har HTC One nå Nei det synes jeg ikke da, har min første samsung mobil da topp mobil super mobil Bedre med plast enn metall, da sprekker ikke skjermen like lett Ja hurra for note2 er du ikke enig der da ha ha Still better than iPhone når det kommer til å "miste" den. JA JA JA JA :grin2: :grin2: helt enig med deg Arh.. Jeg liker iPhone, et.. Det gjør kameraten min oxo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skjønner ikke greia med iPhone. Alle kompisene mine maser støtt om at jeg må pensjonere min 3GS og gå over til 4-5... Jævlig mainstream. Vil heller skille meg ut og skaffe en Galaxy S3, får dem litt konkurranse. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Skjønner ikke greia med iPhone. Alle kompisene mine maser støtt om at jeg må pensjonere min 3GS og gå over til 4-5... Jævlig mainstream. Vil heller skille meg ut og skaffe en Galaxy S3, får dem litt konkurranse. Trude du hadde iphone jeg, huuuue Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Hei, trenger svar litt fort, og siden resten av it-forumet virker ganske dødt, tenkte jeg at jeg kunne få hjelp her. Håper å regner med at dere kan dette Jeg har en Windows Server 2008, med dns, dhcp. Frem til nå kun satt opp som LAN, med to klienter Hvordan kan jeg få denne serveren og resten av LANet på internett? Er det bare å stappe kablen med internet i switchen? Endret 30. mai 2013 av Brotato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Trude du hadde iphone jeg, huuuue Jeg har en iPhone.... Tenker å pensjonere den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Da var Batman: Arkam Asylum rundet.. Følte det var ganske kort.. Men, da var det påtide å begynne på Batman: Arkam City. (Anbefaler IKKE å se på screenshotsene på STEAM profilen min om du ikke har rundet spillet). Endret 30. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Kult med sånne biler du som du skriver, hva med det kommer virus i pc da ha ha bil jakt da need for speed i denne verden med virus i pc som sørger for det ikke trykt da er det du?? Det er jo det mange er redde for, men jeg tror det skal finnes bra sikkerhetssystemer for å ivareta sikkerheten til folk, men man kan jo aldri være sikker mot et hacker angrep. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Dere jeg kan ikke så mye om data , jeg bare søkte jeg på google da etter Powercolor, Er det flere her som har netcom her?? , jeg har og jeg skal faen meg grille faen skapet i morgen helvte jevla dritt sekker da dobbel morral da her er på nettsiden til nettcom står det Vi har fjernet prisen på meldinger og ringetid i alle våre abonnement. Det eneste du trenger å tenke på er hvor mye data du bruker. og jeg ser på min regning att de skal ha betalt for mld ringe mms og mye mere da Sa faen til han som jobber i netcom, har netcom dobbel morral da, dere skriver på nettsiden ders att det er gratis og ringe og mms sms da faen. Men så fant jeg ut att jeg hadde et gammelt abonomang da. fikk fikset da til slutt med et nytt abonomang da Hei, trenger svar litt fort, og siden resten av it-forumet virker ganske dødt, tenkte jeg at jeg kunne få hjelp her. Håper å regner med at dere kan dette Jeg har en Windows Server 2008, med dns, dhcp. Frem til nå kun satt opp via som LAN, med to klienter Hvordan kan jeg få denne serveren og resten av LANet på internett? Er det bare å stappe kablen med internet i switchen? Du spøre her oxo duhttp://itblekka.no/index.php Endret 30. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Juni/juli blir en dyr måned, 9k med ting til PC'en. Tror jeg har et lite problem... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Juni/juli blir en dyr måned, 9k med ting til PC'en. Tror jeg har et lite problem... Hva skal du kjøpes inn da,?? oppgradering eller mus tastatur du, Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 (endret) Skjermkort, PSU, vifter og tastatur. Edit: Men har ikke bestemt meg helt, men frister noe jæ****!! Endret 30. mai 2013 av aleksanderro Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Hei, trenger svar litt fort, og siden resten av it-forumet virker ganske dødt, tenkte jeg at jeg kunne få hjelp her. Håper å regner med at dere kan dette Jeg har en Windows Server 2008, med dns, dhcp. Frem til nå kun satt opp via som LAN, med to klienter Hvordan kan jeg få denne serveren og resten av LANet på internett? Er det bare å stappe kablen med internet i switchen? Jeg har ikke peiling på LAN og servere, men det burde gå å bare koble den opp som du gjør med andre datamaskiner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå