Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da har jeg tydeligvis ikke ikke forstått helt hva det handler om. Sånn jeg har forstått det så var det en mor som ringte politiet for at sønnen stjal frokostblandingen hennes...? Var jo bare morsomt?

Ja, og akkurat det er jo helt sykt, en mor gjør da ikke slikt.. Og det verste var jo at politiet tok barnet i varetekt!

Selvfølgelig er det latterlig, og noe en kan le av, men det er fremdeles helt sykt.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Hvem er John Reese? Tidligere navn liksom.

Your one and only, Kromskallen. :D

Kan se det i profilen, men det er Kromskallen. ;)

Hehe ;)

Ha ha :thumbup: jill er jo resident evil første babe, :love::yes:

ho kom jo før resident evil 2 da er jo Leon S Kennedy og Claire Redfield da. Og da i gjenn Jill Valentine i resident evil 3 nemesis da ho har jo vert med i 2 resident evil spill av 3 da snupa da av de gammle da, :roll::love::thumbup::thumbs: og ho kom i resident evil 5 da å resident evil revelations :fun::whistle: :whistle: du kan ikke høre meg men du ser :whistle:

Er hun?

Fått med deg at du har mistet all stats på BF3, Kromskallen? Får den sikkert tilbake når EA er ferdig å drikke kaffe.. :p

Har jeg? :ohmy:

God dag folkens! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du fått armen litt ut av ledd, Mighty? :p

Ser vist ut som det.. :p Morsomt hvordan geværet ser ut til å stå på hånden til duden da.. XD

399 fps, lol.

CS:GO er jo ingenting.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Overpriset plast leke... ;) har hatt GS3 og glad jeg er kvitt skjiten. Har HTC One nå :p

Still better than iPhone når det kommer til å "miste" den. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Arh.. Jeg liker iPhone, og det fine med at jeg liker iPhone er at jeg er så forferdelig forsiktig med tingene mine, så kommer nok ikke til å miste den mobilen i bakken.

Forresten, dersom dere ikke fikk med dere denne artikkelen, så er det å anbefale, skal virkelig få meg en slik, så kjapt jeg finner ut hvor å kjøpe det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...