meg0709 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Sitter nå med ett powercolor 7970, sett bort ifra at jeg skulle sendt det inn pga artifacts så er jo det noe som kan skje med alle skjermkort at de blir dårlige, men når det funker så er det bra og det bråker ikke noe særlig når vifta øker i litt hastighet, litt lyd forventer jeg, men det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Jeg sitter fortsatt med 6950 Skal nok kjøpe meg et 780 eller to. Lenke til kommentar
Kiriev Skrevet 29. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2013 Har inntrykket av at Powercolor er svært populært i statene. Har ikke sett så mange som bruker de her til lands enda. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det her fristet da :dribble: http://www.brightsid...on-hd-5870.aspx Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Nja, jeg har nå brukt powercolor på både 4870, 4890, 6790 og nå 7970, ingenting å klage på utenom at mitt 7970 er litt bugga, men slikt kan skje med alle, 4870 kortet mitt tok jo halvveis kvelden etter 2års tjeneste, men da blei det jo brukt hardt også, fikk jo nytt kort så klart for det. Har ingenting vondt å si om powercolor, de er vel litt billigere, men det plager ikke meg, jeg trenger ikke ting som er lagd i metal eller diamant. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Det er jo et veldig gammalt skjermkort, hadde 5870 for flere år siden.. Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Deilig med nyvasket, polert og vokset bil! God som ny jo! Blir nok heftig! Gratulerer btw Takker for det! Gi tilbakemelding om hva du synes. Faren min vil at jeg skal finne et lignende headset, helst Bose Hvis det er et støydempende headset faren din er på jakt etter er det nok bare å bestillte det nå med en gang. Bose er visstnok noe av det beste du finner i den kategorien. Når det kommer til lyden, så skal den være mer enn bra nok for oss normale mennesker, men kanskje ikke helt tilfredsstillende for en skikkelig audiofil person, eller folk som er avhengig av en unormalt høy bass. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Noen som har en "femrader" til meg? Helst en seriøs en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Spoila hva nå da? Ved å si at det bare er 5 sesonger? Give me a break. Nå har jeg jo bare sagt at dem ikke lager mer, da blir det samme som å si at jeg spoiler CSI: Miami ved å si at dem har sluttet. Å spoile blir at jeg går mer direkte på detaljer og hendelser, ikke hvor jævla mange sesonger dem lager... Frustrert over at jeg får skylda for all spoilingen her i hus. FAIL på min side.. Leste selvfølgelig ikke alt.. xD Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Dere jeg kan ikke så mye om data , jeg bare søkte jeg på google da etter Powercolor, Er det flere her som har netcom her?? , jeg har og jeg skal faen meg grille faen skapet i morgen helvte jevla dritt sekker da dobbel morral da her er på nettsiden til nettcom står det Vi har fjernet prisen på meldinger og ringetid i alle våre abonnement. Det eneste du trenger å tenke på er hvor mye data du bruker. og jeg ser på min regning att de skal ha betalt for mld ringe mms og mye mere da Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hvis det er et støydempende headset faren din er på jakt etter er det nok bare å bestillte det nå med en gang. Bose er visstnok noe av det beste du finner i den kategorien. Når det kommer til lyden, så skal den være mer enn bra nok for oss normale mennesker, men kanskje ikke helt tilfredsstillende for en skikkelig audiofil person, eller folk som er avhengig av en unormalt høy bass. Han vil støydempende, ja, men samt trådløse og der er vel ikke QC15? Vi er forresten kjent med merket, han er nemlig litt Bose fanboy Han har det overalt, lydanlegg til TVen, bilen, Ipod/iphone docks, hodeplugger og PC-høyttalere, alt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 FAIL på min side.. Leste selvfølgelig ikke alt.. xD Heh. Noen som har en bra femrader? Død kreativitet her as. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Flere Amerikanere... http://www.youtube.com/watch?v=f0UUBRnDQBA Endret 29. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Flere Amerikanere... Hysterisk sykt.. Endret 29. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 En femrader om vann, låål... Lenke til kommentar
iGlenn Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Han vil støydempende, ja, men samt trådløse og der er vel ikke QC15? Vi er forresten kjent med merket, han er nemlig litt Bose fanboy Han har det overalt, lydanlegg til TVen, bilen, Ipod/iphone docks, hodeplugger og PC-høyttalere, alt Såpass ja.. det er jo litt dyrt, men det er jo en veldig god lyd, så det er vel verdt det hvis faren din setter pris på god lyd. Var en helt vill lyd i et sånn sett med høytalere til PCen som jeg testet på Elkjøp for et par år siden! Hvis trådløst er et must, så kan vel Parrot Zik kanskje være noe for faren din. Bose har bedre støydemping da, og hvis trådløst ikke er et must, så burde jo QC15 være midt i blinken siden han er litt Bose-fanboy. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Flere Amerikanere... Vet ikke hva jeg synes er morsomst; at noen ringte 911 for at sønnen stjal poptarts, eller at det ble lagd en svær nyhetssak ut av det.... Endret 29. mai 2013 av sj3f Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 (endret) Enda så var det ungen til den som ringte Enda så var det mora til den som stjal som ringte. Endret 29. mai 2013 av VegardBS Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hmmm.. Et produkt jeg kan skrive en femraders om? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 29. mai 2013 Del Skrevet 29. mai 2013 Hmmm.. Et produkt jeg kan skrive en femraders om? Gtx 780 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå