Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Du har sett når jeg skriver på et tastatur IRL, gawd. Bruker høyra om det var det du ville vite, have a nice day.

Unnskyld for at jeg lurte på om du var høyre- eller venstrehendt, skal aldri gjøre deg fornærmet ved å spørre igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tommel opp!

På tide jeg endelig tar farvell med Chuck... :( Synes det er synd at det ikke ble mer en 5 sesonger...

:w00t:

Spoilere... What have we said about it.. :( (Har planer om å begynne å se den serien, så det er litt kjipt dersom du spoiler alt for mye..)

Ble forøvrig ferdig med sesong 7 av Criminal minds, så da var det å hoppe på sesong 8!

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Alltid gøy å oppgradere PC'en! :) Eneste som er at 770 egentlig bare en oppdateringen av 670/680 brikken GK104.

Joda.. fullstendig klar over det. Hele 700-serien er jo rebrands bortsett fra 780. Skal uansett prøve et Asus kort. Den Direct CU kjøleren deres er visst veldig stillegående og god. Skal i likhet med den forrige builden min forsøke å bygge en så stillegående PC som mulig. Litt lettere nå som SSD disker har falt i pris slik at man slipper å ruinere seg for å få en disk med litt plass :)

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Akkurat. Er veldig glad i Asus selv. Har lydkort fra de, og det er rett og slett fantastisk bra. Har også hovedkort og litt annet småtteri, men blir fint å prøve et av skjermkortene deres. Har MSI fra før av, og Twinfrozr-kjøleren er på ingen måte dårlig, men Asus sin er nok mer effektiv.

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:w00t:

Spoilere... What have we said about it.. :( (Har planer om å begynne å se den serien, så det er litt kjipt dersom du spoiler alt for mye..)

Ble forøvrig ferdig med sesong 7 av Criminal minds, så da var det å hoppe på sesong 8!

Spoila hva nå da? Ved å si at det bare er 5 sesonger? Give me a break.

Nå har jeg jo bare sagt at dem ikke lager mer, da blir det samme som å si at jeg spoiler CSI: Miami ved å si at dem har sluttet. Å spoile blir at jeg går mer direkte på detaljer og hendelser, ikke hvor jævla mange sesonger dem lager...

Frustrert over at jeg får skylda for all spoilingen her i hus.

Hvilket Evga kort? 780?

Er en maskin her i huset med Sapphire 7970, og ja, det er ikke akkurat et stille kort.

Pros: God kjøleløsning

Cons: Jetmotor innimellom

Asus er digg men føler jeg vil eksperimentere med EVGA, har hørt så mye bra om dem. :)

Edit; Skal dem lage DirectCUIII snart? :3

Unnskyld for at jeg lurte på om du var høyre- eller venstrehendt, skal aldri gjøre deg fornærmet ved å spørre igjen.

Du vet hva jeg er, din skøyer. :p

Høyrehendt, trofaste hånda mi :love:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Akkurat. Er veldig glad i Asus selv. Har lydkort fra de, og det er rett og slett fantastisk bra. Har også hovedkort og litt annet småtteri, men blir fint å prøve et av skjermkortene deres. Har MSI fra før av, og Twinfrozr-kjøleren er på ingen måte dårlig, men Asus sin er nok mer effektiv.

Bare ikke finn på å kjøp Gainward!! :p

Asus er digg men føler jeg vil eksperimentere med EVGA, har hørt så mye bra om dem. :)

Edit; Skal dem lage DirectCUIII snart? :3

Evga er ikke noe dårlig merke det heller, er Evga 780 jeg har nå. Men tenker du på Evga 780 med ACX kjøleren? Siden alle referansekjølerenne er like uansett merke. Kanskje Asus lanserer Direct CU III med 780?

Lenke til kommentar

Bare ikke finn på å kjøp Gainward!! :p

Hehe, neida. Har vært i dette gamet en stund, og vet hva som duger. Eneste merket bortsett fra Asus og MSI jeg kunne vurdert er Gigabyte. De lager ganske gode kjølere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Mr. Ris? Om Asus kommer med 780 Matrix skal jeg kjøpe :love: Lover deg!

Støtter den der as.

Hvor mye kan jeg få for 2x 7970? :hmm:

780 er vell kraftigere enn 2x 7970?

Lenke til kommentar

Kan være de har blitt bedre nå, men 570 korte jeg kjøpte fra Gainward er det dårligste kjøpet jeg har gjort noen gang. Viftene de hadde brukt bråkte noe så inni hel**** at det faktisk var ubehagelig å sitte i samme rom som PC'en når man spilte. :p

780 er vell kraftigere enn 2x 7970?

I teoretisk ytelse så er ikke et enkelt 780 bedre nei.

Endret av aleksanderro
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

XFX og Gainward er offisielt bare jalla-greier. ASUS, MSI og EVGA ser jeg på som "the real deal".

Kan være de har blitt bedre nå, men 570 korte jeg kjøpte fra Gainward er det dårligste kjøpet jeg har gjort noen gang. Viftene de hadde brukt bråkte noe så inni hel**** at det faktisk var ubehagelig å sitte i samme rom som PC'en når man spilte.

I teoretisk ytelse så er ikke et enkelt 780 bedre nei.

Fysj, hørtes jævlig ut!

Ikke? Ikke engang om jeg klokker det litt? :roll:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...