Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hadde selv en linje på 25/5 hos Canal digital, før jeg hørte at jeg betalte mer enn dersom jeg hadde oppgradert til 70/10..

Lenke til kommentar

Hvorfor det?

Ubisoft har laget ZombiU og Capcom har laget resident evil serien som jeg synes har tapa seg mer med årene da, exe resident evil 4 :green: var et supert spill men resident evil 5 :) var en copy av 4 men okej spill for det da likte det da men zomiene som i resident evil er ikke der da. :hrm: Men Resident Evil: Operation Raccoon City er et bra spill men ikke 100% zombi spill men historien der likte jeg se åssen viruset sprer seg i Raccoon City :green: da. Men resident evil 6 hm bra men ikke okej spill da men ikke mer da, for resident evil revelotion hm nei for mye rot fram og til bake i kapitel da. Exe jill og han som ho jobber med dør i kapiltel 3 trur jeg det er kapitel 4 er det criss å i kapitel 5 så ser jill og han ho jobber med men da er det til bake i tid da. Nei da ZombiU mye bedre de har laget et zombi spill det skal vere som exe Resintent Evil 1 Resident Evil 2 da og til slutt Resident evil 3 Nemesis, for Nemesis :w00t: inn på sliten jevel av en fiende da :green:

Slipper gjerne Resident Evil 1-3 til PC :green: :green: :green: :green:

Capcom klarer ikke å bestemme seg internt. Den amerikanske avdelingen vil lage PC-versjoner av Resident Evil 1, 2 og 3. Den japanske er skeptisk til ideen.

Tekst: Morten BækkelundPubliserte 2013-04-17 :dribble:

http://www.gamereact...vil+1-3+til+PC/

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...