Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Kvifor tek det så lang tid jokke? Dårleg linje eller tar det så stor plass? Eller rett & slett begge deler? :p

Du får henge den i nokre tau frå taket slik at den får lufta godt då :D

Ha ha ha :tease: Er tråd løst nett jeg bruker på wiiU da, :) Kan kjøpe en sånn duppe dite som sørger for det ikke er trød løst da :green: . er 13 gb på resident evil revolution down load da, :w00t: :w00t: :w00t: den inter netten jeg har ser du i bilde :hm: kan ikke få bedre nett da, skriver for moro spillet er på 27% nå

post-281153-0-75066800-1369653760_thumb.png

Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Skulle ikke morra de kjøpe de skjermene uansett?

Forresten… er det sovesofa? :p

Jo men kunne velge om jeg ville ha sofaen eller skjermene. Skjermene er null stress om jeg får meg sommerjobb. Sofa way bedre.

Skulle ikke morra de kjøpe de skjermene uansett?

Forresten… er det sovesofa? :p

Hjørnesofa mener jeg han sa på Skype.

Korrekt Marius! :)

Bedre enn å ligge og sove på vanlig sofa, eller på en madrass på gulvet… eller i kontorstolen…

Kontorstolen min er deilig, kunne lett sovet i den uten problem. Skal ut og prøve sofaen så får jeg bestemme meg om jeg heller vil ha den eller skjermene. Mest sannsynlig vil jeg ha en sofa, viktig at gjestene kan sette seg til rette og ha det kjekt lism. Den sofaen som står der nede nå er grønn som i grønnfarve og stygg, vil ha den vekk. :p

Har jeg hjørnesofa så blir det plass til mange, kan nok også ha litt jenteselskap? ;)

Lenke til kommentar

Jo men kunne velge om jeg ville ha sofaen eller skjermene. Skjermene er null stress om jeg får meg sommerjobb. Sofa way bedre.

Kontorstolen min er deilig, kunne lett sovet i den uten problem.

Er redd du må kanskje jobbe en god del :p

Åja, så hvis jeg kommer på besøk kan jeg ligge på hjørnesofaen og du sove i kontorstolen siden den er så deilig? ;)

Har jeg hjørnesofa så blir det plass til mange, kan nok også ha litt jenteselskap? ;)

I den svette kjelleren der? :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Ha ha ha :tease: Er tråd løst nett jeg bruker på wiiU da, :) Kan kjøpe en sånn duppe dite som sørger for det ikke er trød løst da :green: . er 13 gb på resident evil revolution down load da, :w00t: :w00t: :w00t: den inter netten jeg har ser du i bilde :hm: kan ikke få bedre nett da, skriver for moro spillet er på 27% nå

Kan du ikke bytte til Canal Digital elns? Hvor i landet bor du?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Da blir det sofa gutta! Skjermene kommer etter sommeren senere i år. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Sitter og tenker mimrer til bake i tid ang resident evil 1 litt da, husker en venn sa til meg fy faen vansklig resident evil 2 er da :hm: da husker jeg tenkte nei for resident evil 2 seriando 1 og 2 var lett da, for det vansklieste er resident evil spillet er resident evil 1 på cd da du måtte sikte selv ikke ps1 sikta for deg da første gang med Jill Valentine :love: jeg var ferdig med resident evil 1 da han sa det da :green:

enemi

Zombies, Cerberus(MA-39):, Snakes, Bee, Crow, MA-121

Alpha Hunter, chimera, FI-03 Neptune, Plant 42, Black Tiger Tyrant (T-002),

Contents

Weapons

1 Beretta 2 Shotgun 3 Bazooka 4 Colt Python 5 Flame Thrower 6 Rocke Launcher

For resident evil 1 som satt i gang helle resident evil serien da :w00t:

De må pusse residente evil 123 de gammle resident evil ikke nye da

post-281153-0-53796900-1369674276_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Er ikke så farlig med att det tar lang tid, kunde bytte da trives hos telenor og får avslag noen kr pr måned er fra østfold.

Nei, det er ikkje farlig, men me hadde Telenor før med 2Mb linje, så bytte me til Nextgentel 15Mb linje, 30kr meir i månaden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...