MR SPEED Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Kvifor tek det så lang tid jokke? Dårleg linje eller tar det så stor plass? Eller rett & slett begge deler? Du får henge den i nokre tau frå taket slik at den får lufta godt då Ha ha ha Er tråd løst nett jeg bruker på wiiU da, Kan kjøpe en sånn duppe dite som sørger for det ikke er trød løst da . er 13 gb på resident evil revolution down load da, :w00t: den inter netten jeg har ser du i bilde kan ikke få bedre nett da, skriver for moro spillet er på 27% nå Endret 27. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skulle ikke morra de kjøpe de skjermene uansett? Forresten… er det sovesofa? Jo men kunne velge om jeg ville ha sofaen eller skjermene. Skjermene er null stress om jeg får meg sommerjobb. Sofa way bedre. Skulle ikke morra de kjøpe de skjermene uansett? Forresten… er det sovesofa? Hjørnesofa mener jeg han sa på Skype. Korrekt Marius! Bedre enn å ligge og sove på vanlig sofa, eller på en madrass på gulvet… eller i kontorstolen… Kontorstolen min er deilig, kunne lett sovet i den uten problem. Skal ut og prøve sofaen så får jeg bestemme meg om jeg heller vil ha den eller skjermene. Mest sannsynlig vil jeg ha en sofa, viktig at gjestene kan sette seg til rette og ha det kjekt lism. Den sofaen som står der nede nå er grønn som i grønnfarve og stygg, vil ha den vekk. Har jeg hjørnesofa så blir det plass til mange, kan nok også ha litt jenteselskap? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jo men kunne velge om jeg ville ha sofaen eller skjermene. Skjermene er null stress om jeg får meg sommerjobb. Sofa way bedre. Kontorstolen min er deilig, kunne lett sovet i den uten problem. Er redd du må kanskje jobbe en god del Åja, så hvis jeg kommer på besøk kan jeg ligge på hjørnesofaen og du sove i kontorstolen siden den er så deilig? Har jeg hjørnesofa så blir det plass til mange, kan nok også ha litt jenteselskap? I den svette kjelleren der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Klarer du å dele deg i to, vegz? Ja :3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Ha ha ha Er tråd løst nett jeg bruker på wiiU da, Kan kjøpe en sånn duppe dite som sørger for det ikke er trød løst da . er 13 gb på resident evil revolution down load da, :w00t: den inter netten jeg har ser du i bilde kan ikke få bedre nett da, skriver for moro spillet er på 27% nå Kan du ikke bytte til Canal Digital elns? Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Kan du ikke bytte til Canal Digital elns? Hvor i landet bor du? Er ikke så farlig med att det tar lang tid, kunde bytte da trives hos telenor og får avslag noen kr pr måned er fra østfold. FFK er laget i min by Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Det er heller snakk om å få det du betaler for. http://www.bredbandsguiden.no/ , fyll inn nummer og se hva du kan få for samme pris. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) Da blir det sofa gutta! Skjermene kommer etter sommeren senere i år. Endret 27. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Sitter og tenker mimrer til bake i tid ang resident evil 1 litt da, husker en venn sa til meg fy faen vansklig resident evil 2 er da da husker jeg tenkte nei for resident evil 2 seriando 1 og 2 var lett da, for det vansklieste er resident evil spillet er resident evil 1 på cd da du måtte sikte selv ikke ps1 sikta for deg da første gang med Jill Valentine jeg var ferdig med resident evil 1 da han sa det da enemi Zombies, Cerberus(MA-39):, Snakes, Bee, Crow, MA-121 Alpha Hunter, chimera, FI-03 Neptune, Plant 42, Black Tiger Tyrant (T-002), Contents Weapons 1 Beretta 2 Shotgun 3 Bazooka 4 Colt Python 5 Flame Thrower 6 Rocke Launcher For resident evil 1 som satt i gang helle resident evil serien da De må pusse residente evil 123 de gammle resident evil ikke nye da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) God kveld! Lite liv her, lol. Endret 27. mai 2013 av Slettet+412 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 (endret) God kveld! Lite liv her, lol. Ja her er det lite liv da, nå er det 94% og 00:05 til er spille klart da resident evil revelotion da Endret 27. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Brukt hele dagen på laste det ned? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 http://www.vgtv.no/#!/video/64936/dramatisk-video-her-finner-de-nyfødt-baby-i-kloakkrøret-som-lever Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Skrive den siste framføringen så er det å ta kvelden! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tar kvelden selv nå, må finne rytmen, og føler jeg kommer til å klare akkurat det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Døgnrytmen begynner å bli god den her værtfall. Håper jeg får tid til å trene litt i morgen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Brukt hele dagen på laste det ned? Halv ti var det ferdig, og ho er til bake hum Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tar kvelden, natta! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 28. mai 2013 Del Skrevet 28. mai 2013 Er ikke så farlig med att det tar lang tid, kunde bytte da trives hos telenor og får avslag noen kr pr måned er fra østfold. Nei, det er ikkje farlig, men me hadde Telenor før med 2Mb linje, så bytte me til Nextgentel 15Mb linje, 30kr meir i månaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå