Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Vegz, vi komme til å svette som faen når du er her. :p

På kampanje til 4k, ordinær pris er faen meg 7,9k!

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men... Å gjøre en John Reese er å redde et menneske. :p

Nei det er å si skal lege meg er å gjøre en John Reese som du sier, da jeg ser John Reese så ser jeg deg ikke han John Reese på tv dvd blueray eller eller det jeg ble kick out off :w00t: ha ha betaller for 1 år neste gang til vinteren da
Skal du kjøpe deg en :yes: xbox one, :love: er den for dyr du kan jo selge pc din da :green::p

Grusom.

God dag! :)

Nei ikke si sånn da :love: den er vakker morn foresten, men han her i bildet er stygg da :hrm:

post-281153-0-52472900-1369566395.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skal nok ikke kjøpe konsoll :p Legger heller de 5k i 780 ;)

Skal legge 5k i sofa. :p

Jo jo du sier noe, men om jeg exe kjøper en så kommer jeg ikke sitte og glane på den selve boxen da men spille på den, er bare et exe da ikke noe mer da :)

Dem kunne værtfall gitt dem et bedre design. Hadde jeg hatt en slik så ville jeg lås den inne i et skap, lol.

Tror neppe den blir så mye bedre enn Xbox 360, samme drite bare ny konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hvorfor? Digger at den er firkantet i motsetning til de idiotiske designene på PS3 og X360 som ikke kan stå sammen med andre ting.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jo jo du sier noe, men om jeg exe kjøper en så kommer jeg ikke sitte og glane på den selve boxen da men spille på den, er bare et exe da ikke noe mer da :)

Selv likte jeg ikke designet til Xbox One, men så er ikke det det viktigste heller. Jeg mener det som er inni boksen er det viktigste.

Lenke til kommentar

Liker bedre designet på Xbox One enn de fleste andre konsoller egentlig. Playstation 3 (utenom "super slim" modellen) har også pent design, men ingen mulighet for å sette noe på konsollen da den er avrundet. Tror Xbox One vil se veldig pen ut stående i en hylle eller lignende, men heller mot PS4 akkurat nå.

Krom, det tar sikkert ikke så lang tid før du får kjøpt vindu og lys til den om det er det du savner. :p

Endret av 10minutemail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...