Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Vi får seeee -_-

Lol, greit. Hvem har bruk for M65 når man har Razer Abyssus uanz... :glare:

Hvorfor minibar? Kjøleskap!

Seng? Skal vel sove der også :p

Vil ha noe som ikke tar så usedvanlig mye plass. :p

Sover heller på skinnsofaen eller i stolen, lol :wee:

Gleder meg som faen til å få den opp! Vil du besøke meg da Marius? :3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det var ikke noe galt, han vil heller at jeg skal kjøpe kjøleskap. :p

Sengen er på rommet, sover bare på sofaen eller i stolen, sover fint der jeg. :wee:

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Sengen er på rommet, sover bare på sofaen eller i stolen, sover fint der jeg. :wee:

Hvis du ikke tok hintet i min tidligere post; SOVE-sofa. Når man først skal ha se sofa der, hvorfor ikke sovesofa??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke sovesofa, vil bare ha noe casual. Skinnsofa er deilig :3

Får man skinn- og sovesofa; kjøp det. Skinnsofa er oftest dyrere enn sofa i stoff uansett.

Casual? Er det viktig da?

Endret av sj3f
Lenke til kommentar

Ikke sovesofa, vil bare ha noe casual. Skinnsofa er deilig :3

Det er det ikke da, 33 varme grader hos deg og Skinnsofaen klister seg til huden din, exe da elvis begynte og opptre igjen etter mange år med bare film da måtte de kløpe av han skinn dressen grunnen han svettet så jevlig for han var nervøs han ikke hadde opp trett på mange år, jeg sitter i en skinn stoll men jeg har en dyne på den stollen da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Får man skinn- og sovesofa; kjøp det. Skinnsofa er oftest dyrere enn sofa i stoff uansett.

Casual? Er det viktig da?

5k for 3-seters, ikke gale.

Så en hjørnesofa i stoff for 4k, burde jeg heller gå for den? Skinnsofa virker litt kulere og passer mye bedre i rommet. :p

Det er det ikke da, 33 varme grader hos deg og Skinnsofaen klister seg til huden din, exe da elvis begynte og opptre igjen etter mange år med bare film da måtte de kløpe av han skinn dressen grunnen han svettet så jevlig for han var nervøs han ikke hadde opp trett på mange år, jeg sitter i en skinn stoll men jeg har en dyne på den stollen da

Skal være i kjelleren kompis, godt og kaldt der. Blir ikke varmere enn 25C toppen, med mindre om sj3f kommer over og natter. :p

Lenke til kommentar

Så en hjørnesofa i stoff for 4k, burde jeg heller gå for den? Skinnsofa virker litt kulere og passer mye bedre i rommet. :p

Skal være i kjelleren kompis, godt og kaldt der. Blir ikke varmere enn 25C toppen, med mindre om sj3f kommer over og natter. :p

Så sj3f er varm blodig da :tease:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så sj3f er varm blodig da :tease:

Neeeh men når vi begge sitter å gamer eller chiller så blir det så fryktelig varmt, hahaa. Men det er bare hyggelig å ha besøk av han. Stor kos! :wee:

Kjelleren blir det forhåpentligvis godt og kaldt, hvis ikke så åpner jeg bare ytterdøra. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hvis du ikke tok hintet i min tidligere post; SOVE-sofa. Når man først skal ha se sofa der, hvorfor ikke sovesofa??

Støtter den. Sovesofa får man også mye bedre plass i. Ingenting slår konsollgaming med venner + sovesofa. Film og sovesofa er også digg.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Støtter den. Sovesofa får man også mye bedre plass i. Ingenting slår konsollgaming med venner + sovesofa. Film og sovesofa er også digg.

Virkelig? Kan du finne en til et budsjett på 5k? Helst noe som ikke er forbanna svært men sånn passe. :p

Hjørne eller ei, går fint så lenge det er på budsjett og den er bra. Må være hvit eller svart. :3

Lenke til kommentar

Er det rette typen skinn så kanskje det, men ingenting annet enn sovesofa er rett i en kjeller som du skal ha… trust me

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Så kan vi begge sove på den. :3

Må ha en som er hjørne da og evt. er svart eller hvit. Hvit vil nok passe best inn. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...