Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Det er bare "miditower" :p Har sett det i irl.

Seriøst? 15k men så har det jo fryser også.

Skal kjøpe meg en minibar og møbler for pengene, vell bedre investering enn å kjøpe en ny PC og overkill GPU'er. Blodklokker bare mine 7970 så langt som mulig og evt. kjøper meg en 860i og sleeve.

AX860i er jizz men jeg vet ikke om jeg skal bare droppe den også. Er ingen vits å kjøpe meg ny PSU når jeg knapt ser inn i PC'en selv.

Hvorfor ikke DirectCU II når det kommer? Beste kjøleren som er laget spør du meg.. :)

Det hadde også vært noe men vi får nå se da :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vet hva jeg skal brenne penger på nå. Møbler og minibar :3

Må se bra ut i mancaven! :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Ikke så dyrt, litt da

I forhold til det kjøleskapet jeg ville ha er det vertall billig ;)

Vet hva jeg skal brenne penger på nå. Møbler og minibar :3

Må se bra ut i mancaven! :D

Har høye forventninger nå! :D skal ikke fyre på en stressless sofa og da, hvis du ikke kjøper det kjøleskapet? Har mye penger å gå på da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Har høye forventninger nå! :D skal ikke fyre på en stressless sofa og da, hvis du ikke kjøper det kjøleskapet? Har mye penger å gå på da

Store forventninger ja gitt, bra! :D

Link til stressless? Ser på skinnsofaer, fant en ganske god en til bra penge. Om stressless ikke koster 10k men mindre så kan jeg vurdere det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skal selge en del så tjener noen høvdinger inkl. at jeg skal se om jeg kan få en sommerjobb. Da blir noen høvdinger i uka. :wee:

Lenke til kommentar

Skal selge en del så tjener noen høvdinger inkl. at jeg skal se om jeg kan få en sommerjobb. Da blir noen høvdinger i uka. :wee:

Ikke sikkert det er så bra betallt da, :hrm: har du utdannelse hvis nei da blir lønna di dessverre ikke så høy sier bare sannheten jeg :hm: , hva sommer jobb trur du får da :hmm: og det du skal selge er det brukt mye får du for det tru ??? Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar

Store forventninger ja gitt, bra! :D

Link til stressless? Ser på skinnsofaer, fant en ganske god en til bra penge. Om stressless ikke koster 10k men mindre så kan jeg vurdere det. :)

Tviler på at noen av Stressless sofaene koster under 10k, de aller "kjipeste"; kanskje…

Du husker den stolen som vi har hjemme… 17k :O

Bare til å google stressless sofa så ser du om du finner noen... Kanskje det finnes noen som er sovesofa, for overnattingsbesøk *hinthint* :p

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Skal bl.a selge Xboxen med alt av utstyr jeg eier så da får jeg nok toppen en høvding. Spill har jeg også, kompis av meg gir gode penger så tjener noen lapper der også og det nærmer seg bursdag. :)

M65 bør jeg få av deg, sj3f! Ellers blir det bank. :p

Blir herlig å få opp mancaven! Sitte der i et kaldt rom med minibar. :3

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Lurer på om noen tror penger vokser på trær? Det jeg mente med idiot. Kjøper seg skjermkort til nærmere 7k som skal vare en stund og vurderer allerede å vurdere 780 SLI o_O

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

• Skinnsofa
  • Minibar m/ vindu
  • TV-bord
  • Bord
  • "Databord"
  • Muligens en hylle også

Blir vell noen høvdinger dette men skal nok gå. Hvem trenger en backup når man heller kan kjøpe en masse gode møbler og brukbare ting til mancaven? :3

Noe annet jeg vil få bruk for? Har kontorstol i skinn som fungerer utmerket og er kjempe god!

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
  • Skinnsofa
  • Minibar m/ vindu
  • TV-bord
  • Bord
  • "Databord"
  • Muligens en hylle også

Blir vell noen høvdinger dette men skal nok gå. Hvem trenger en backup når man heller kan kjøpe en masse gode møbler og brukbare ting til mancaven? :3

Noe annet jeg vil få bruk for? Har kontorstol i skinn som fungerer utmerket og er kjempe god!

Ser jeg riktig skal du bare ha en pc, da sier jeg :w00t:hipp hipp hurra :w00t: for deg da Endret av jokingnutria
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

• Skinnsofa
  • Minibar m/ vindu
  • TV-bord
  • Bord
  • "Databord"
  • Muligens en hylle også

Hvorfor minibar? Kjøleskap!

Seng? Skal vel sove der også :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...