Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Så hva er egentlig vitsen med en PC til 7k som er en nedgradering fra din egen, som ikke du selv skal bruke engang? Ser ikke helt logikken her. :p

EDIT: Bare spør altså. :)

Den skal jeg bruke, den skal ikke bare stå der og støve. :p

Det er fint du spør! Men den ligger nesten på 10k så nå begynner jeg å undre på om jeg heller skal kjøpe 2x 780 selv.. :hmm:

Hva med og kjøpe brukte deler da, da mener jeg det som var gammmelt sist gang da. Da sparer du en del da, :)

Hater brukt.... Spill er greit men når det kommer til komponenter så må det nesten være ferskt fra pakka. :p

Lenke til kommentar

Den skal jeg bruke, den skal ikke bare stå der og støve. :p

Det er fint du spør! Men den ligger nesten på 10k så nå begynner jeg å undre på om jeg heller skal kjøpe 2x 780 selv.. :hmm:

Hater brukt.... Spill er greit men når det kommer til komponenter så må det nesten være ferskt fra pakka. :p

Du sparer penger da, brukt sier jeg da :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Eneste som er kjipt at jeg har i5 760 liggende da. Vil gjerne ta den i bruk og da tenkte jeg på build nr 2...

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke helt? Du går løs på VegardBS når han sier at 780 holder lenger ut enn et 7970, men nå vil du ha TO selv…?

Btw dropp facepalmen (du har brukt det irriterende mye i det siste) når du får den musa (M65) for 50kr mer så er vel det det beste å gå for…

*facepalm*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hmmm... EVGA kontra. MSI sin Twin Frozr? :love:

EVGA sine ref-kort er jævlig pene men Lightning har vell mye bedre performance og samt. er jævlig pene dem også...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Hva med å bare gi faen, tenkt på det?

Ikke det nei.

Joda men... IDK, kanskje jeg bare burde brenne penger på mancaven. Minibar f.eks :dremel:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

15k, neitakk. Kjøper jeg heller 2x 780 og backup PC. :thumbup:

Minibar tar lite plass, skal ikke ha et kjøleskap for det tar vell mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...