Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Min er lydstille egentlig. Litt bråk fra SP-viftene men det driter jeg i. Frister med et build nr2 men da må jeg nok ha meg en sommerjobb. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Sj3f, skal jeg komme med kompressor til deg? Så kan vi blåset den godt. :p

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar

Din bråker som en jetmotor til tider. Vurdert å bytte alle viftene i kabinettet og putte nye stille og deilige vifter?

Har jo nettopp bytta viftene i kabinettet... Det som bråker er skjermkortet

Viftene står alltid på auto derfor begynner den å bråke noen ganger. Satte ned hastigheten nå, bråker ikke da.

Endret av sj3f
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

:wallbash:

Hvordan blir det " :wallbash: "? Det er ikke en PC til 10k lenger så denne kunne vært grei. Spesielt med tanke på at sj3f kommer til å være her en masse i sommer. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Du har jo hørt min begrunnelse før, trenger da ikke å gjenta meg. :p'

*Sier ikke at jeg har rett i å si at det er en måte å hive penger ut av vinduet (for det er jo det), men jeg som er litt firkantet forstår ikke hvorfor du trenger 2 PCer.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Du har jo hørt min begrunnelse før, trenger da ikke å gjenta meg. :p'

*Sier ikke at jeg har rett i å si at det er en måte å hive penger ut av vinduet (for det er jo det), men jeg som er litt firkantet forstår ikke hvorfor du trenger 2 PCer.

Det er ikke penger ut vinduet når man faktisk klarer å bruke dem. Penger ut vinduet er å kjøpe 2x 780 til den og gi den overkill PSU. Det der er en noen lunde grei PC til å være backup til LAN og server. Ikke for bra og heller ikke for treig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Hva med at sjef skaffer seg et portabelt kabinett?

Eller siden du tenker å bruke den som server så kan du drite i skjermkort? Så kan han ta med seg sitt fram og tilbake. Mus, tastatur og musematte kan fint fraktes i sekk.

Endret av Slettet-jDflNq
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Han burde det... Men Marius, 6k for backup PC er ikke så gale mener jeg. Slenger HX'en i den :p

Eggz pls

Ja, siden. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Redigerte over, neste gang venter dere imens jeg skriver ferdig på mobilen og venter på det trege edge nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...