Rolf_X Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Er jo ofte ikke ett problem å bestille en Tv på nett. FInner den på nettet. Tar en tur i den lokale elbutikken, leser tester og sjekker opp ting. Får da ganske god peil på hvordan den er . Bestilte en 32" led Tv på nett en gang som ble levert på under 1 døgn fra bestilling. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ja såg på den i den lokale butikken, og lest erfaringar frå andre som har kjøpt den samme på nett, og om den ikkje er så bra, så kan eg vel berre bruka angrefristen? Det tok utruleg lang tid før du fekk den blenderen då... Eg fekk skjermrensen og den nye datamusa på fredag... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Ja... det tok sin tid det gitt. Men hadde jo ingen hast. Fikk HDDen jeg bestilte på salget raskt . Kjøpte meg da en USB3 HDD på 2TB. Er enda mer "morro" med noe jeg bestilte fra England i juli. Posten klarte å sende det tilbake til England istedenfor å levere. Så er på vei tilbake igjen til Norge. Endret 17. september 2012 av Rolf_X Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ja... det tok sin tid det gitt. Men hadde jo ingen hast. Fikk HDDen jeg bestilte på salget raskt . Kjøpte meg da en USB3 HDD på 2TB. Er enda mer "morro" med noe jeg bestilte fra England i juli. Posten klarte å sende det tilbake til England istedenfor å levere. Så er på vei tilbake igjen til Norge. Ah, der minte du meg på noko, Har ein USB3 HDD på 3TB som er defekt, som eg ennå ikkje har fått tid til å melde inn på garantien hjå komplett... Ja, posten kan væra "veldig" flinke til tider... Får berre håpa at posten ikkje rotar vekk TV'en min... Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hmm, jaha. Men er den bra så tar jeg den uansett i butikken uansett. Må jeg ta den med meg hjem på bussen så får det bare være. Taxi funker også om jeg kjøper den nede på Vestkanten. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Ja det er fullt mogleg og, på den måten, så er det jo enklare å levere den inn og, om det skulle oppstå problem... Men no sparte eg ca.3000kr på å kjøpa den på mpx, då er det rekna med frakt Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 god dag får vel lese litt teori har oppkjøring den 8 oktober, Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Teorilesing til teorien, eller teorilesing til teoretiske spørsmål på oppkøyring? Lukka te! Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Teorilesing til teorien, eller teorilesing til teoretiske spørsmål på oppkøyring? Lukka te! teorien har jeg tatt og bestått, Endret 17. september 2012 av ultimate93 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Lykke til i allefall. Er bare å kjøre fornuftig og si hva du tenker . Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Lykke til i allefall. Er bare å kjøre fornuftig og si hva du tenker . ja får prøve på det, Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 God dag At det skal være så vanskelig å finne øretelefoner som passer i begge ørene,har to vidt forskjellige øreganger...passer gjerne i et øre men da ikke i det andre øret,detter ut hele tiden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Itavisens Skjitprattråd minner litt om en sang fra dde. Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hmm, få deg slike som er laga frå avstøypning av øyrene dine...? Det er jo ganske dyrt... men det er ei løysning... Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 hmm. hvilken windows 7 skal man kjøpe? er masse oppgraderinger osv osv osv! Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Home basic om du ikke planlegger å knote til hele systemet... For det er vel enterprise best, og bare bedrifter, pirater og jeg har det. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 jaja, men hvilken av alle de home basic'ene? er masse "upgrades" og sånn :S Lenke til kommentar
ultimate93 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 får vel vaske golfen da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 God dag At det skal være så vanskelig å finne øretelefoner som passer i begge ørene,har to vidt forskjellige øreganger...passer gjerne i et øre men da ikke i det andre øret,detter ut hele tiden. Har du ikke de som følger med S2/S3? Lyden er ikke noe god, men det finnes forskjellige sånne gummiting du kan feste på proppene. Lenke til kommentar
Sharain Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 jaja, men hvilken av alle de home basic'ene? er masse "upgrades" og sånn :S Er bare en type... Mener du service pack så kommer det uansett med, eller du må laste det ned og installere det selv, men det er da 0 problem. Anyway, tror jeg har valg feil yrke. Jeg skulle vært filosof. Hjernen min er bare så... Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå