w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Morn hvor varmt er det da for deg da stakker deg da mål er du snill, jeg må se mange varme grader det er da plz 23 i skyggen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Så du gjør en John Reese du oxo Jeg gjør en "John Reese" hver dag jeg. Så varmt idag? Skal hit'e en fin 33C her da. God morgen! God morgen, aleksanderro! Kjekt å leke med 780'et i natt? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Skal hit'e en fin 33C her da. svett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Skal love deg at det blir svett. Spille Skyrim i 33C er kos. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvordan får du det så varmt i rommet ditt egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 *facepalm* Hva tror du? Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Vet ikke? Får det ikke så varmt på romme mitt vertfall... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Hvordan får du det så varmt i rommet ditt egentlig? Viftene i pc hans drar luft igjennom viftene og da blir rommet sakte men sikkert varmet opp, for lufta blir den samme den blir ikke kaldere men varmere da. Sist somnmer testet jeg det med en stor vifte og og det ble varmere for lufta sirkulerer da i rommet :green: :green: deilig det da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Vet ikke? Får det ikke så varmt på romme mitt vertfall... Klarer lett å passere 35c på rommet mitt, flytta til kjellerstua for å ikke dø. Er vel 20 grader i skyggen her nå på hytta. Måtte kjøre omvei da en vei hadde blitt oversvømt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Vet ikke? Får det ikke så varmt på romme mitt vertfall... gtfo bro Viftene i pc hans drar luft igjennom viftene og da blir rommet sakte men sikkert varmet opp, for lufta blir den samme den blir ikke kaldere men varmere da. Sist somnmer testet jeg det med en stor vifte og og det ble varmere for lufta sirkulerer da i rommet :green: :green: deilig det da Joking kan det han ja! Stolt av deg Klarer lett å passere 35c på rommet mitt, flytta til kjellerstua for å ikke dø. Mancave på meg også, skal investere i minibar Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 God morgen, aleksanderro! Kjekt å leke med 780'et i natt? Ja, men har møtt på et lite problem. Når jeg overklokker så øker scoren i 3Dmark utrolig lite, og når jeg sammenligner med andre som har overklokket 780 så får de mye høyere score med samme overklokk. Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Viftene i pc hans drar luft igjennom viftene og da blir rommet sakte men sikkert varmet opp, for lufta blir den samme den blir ikke kaldere men varmere da. Sist somnmer testet jeg det med en stor vifte og og det ble varmere for lufta sirkulerer da i rommet :green: :green: deilig det da Samme gjør jo min PC Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 PC'en din bråker for mye, sj3f. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Kom bort og hør på min. R4 er for de store gutta som vil ha en stille og deilig PC. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Samme gjør jo min PC Det er varmen på rommet ditt som sørger att viftene bråker de jobber mere og hardere en elers da , prøve få ut litt varme og luft litt gjennom trekk oxo sist men best slå av pc noen timer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 27C her nå. Aldri! Din bråker som en jetmotor til tider. Vurdert å bytte alle viftene i kabinettet og putte nye stille og deilige vifter? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 27C her nå. Din bråker som en jetmotor til tider. Vurdert å bytte alle viftene i kabinettet og putte nye stille og deilige vifter? Glad jeg har en laptop og wiiu som står på blir ikke så varmt da, men muren her holder gooooodt på varmen her det skal jeg love deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå