Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Så du gjør en John Reese du oxo

Jeg gjør en "John Reese" hver dag jeg. ;)

Så varmt idag?

Skal hit'e en fin 33C her da.

God morgen! :)

God morgen, aleksanderro! Kjekt å leke med 780'et i natt? :wee:

Lenke til kommentar

Hvordan får du det så varmt i rommet ditt egentlig?

Viftene i pc hans drar luft igjennom viftene og da blir rommet sakte men sikkert varmet opp, for lufta blir den samme den blir ikke kaldere men varmere da. Sist somnmer testet jeg det med en stor vifte og og det ble varmere for lufta sirkulerer da i rommet :green: :green: :green: :green: deilig det da
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

Vet ikke? Får det ikke så varmt på romme mitt vertfall...

Klarer lett å passere 35c på rommet mitt, flytta til kjellerstua for å ikke dø.

Er vel 20 grader i skyggen her nå på hytta. Måtte kjøre omvei da en vei hadde blitt oversvømt :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Vet ikke? Får det ikke så varmt på romme mitt vertfall...

gtfo bro

Viftene i pc hans drar luft igjennom viftene og da blir rommet sakte men sikkert varmet opp, for lufta blir den samme den blir ikke kaldere men varmere da. Sist somnmer testet jeg det med en stor vifte og og det ble varmere for lufta sirkulerer da i rommet :green: :green: :green: :green: deilig det da

Joking kan det han ja! Stolt av deg :thumbup:

Klarer lett å passere 35c på rommet mitt, flytta til kjellerstua for å ikke dø.

Mancave på meg også, skal investere i minibar :cool:

Lenke til kommentar

Samme gjør jo min PC :green:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

27C her nå.

Aldri! :D

Din bråker som en jetmotor til tider. Vurdert å bytte alle viftene i kabinettet og putte nye stille og deilige vifter?

Lenke til kommentar

27C her nå.

Din bråker som en jetmotor til tider. Vurdert å bytte alle viftene i kabinettet og putte nye stille og deilige vifter?

Glad jeg har en laptop og wiiu som står på blir ikke så varmt da, men muren her holder gooooodt på varmen her det skal jeg love deg :green:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...