Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Restrict awp, så tek eg turen innom Det er allerede restrict AWP og Flash på CSS serveren, så det er bare å joine den. Den er ikke 24/7, så den kommer på i alle hverdager kl 14, mens i helgene er det som regel fra kl 10. Det virker som det kommer til å bli vanskeligere å gjøre endringer på CS: GO serveren da systemet er satt litt på hode iforhold til CSS. Andre som har lagt merke til 'Ubisoft test app' i Steam biblioteket sitt? Nope, men disse har: http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=3085978 Endret 24. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Kan ikke se at jeg har noe Ubisoft test app i biblioteket. Hmm, dukka opp hjå meg for rundt 1veke sidan... er du med i steam beta? Det er allerede restrict AWP og Flash på CSS serveren, så det er bare å joine den. Den er ikke 24/7, så den kommer på i alle hverdager kl 14, mens i helgene er det som regel fra kl 10. Ah, nice, men føretrekk CS:GO, då eg er litt achievement whore der Fekk nettopp OP Payback Gold medal (50timar) Kl.14 har ikkje så mykje å sei, då eg er på jobb til litt over 1600 kvar dag GTX-780 ser lovandes ut, satsar på at det går ned i pris om litt og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ah, nice, men føretrekk CS:GO, då eg er litt achievement whore der Fekk nettopp OP Payback Gold medal (50timar) Kl.14 har ikkje så mykje å sei, då eg er på jobb til litt over 1600 kvar dag Da må du nok vente en stund da jeg ennå holder på med å konfigurere serveren for CS:GO. Btw, er det noen som ikke har Metro 2033 som vil ha det? Jeg har en kode jeg ikke har brukt: Z6JYG-WVPFP-8VH2T (Kan ikke garanter at den funker) Endret 24. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Hmm, dukka opp hjå meg for rundt 1veke sidan... er du med i steam beta? Ikke som jeg vet. Er det noen fordel med å ha Steam beta? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Tror ikke det er så store fordeler annet enn at du får prøve ting før de blir slippet offisielt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Yup. En i klassen son har planer om å skrive fuck nynorsk og dra hjem Gjorde han det da ha ha kul type da, er det deg Hmm, dukka opp hjå meg for rundt 1veke sidan... er du med i steam beta? Ah, nice, men føretrekk CS:GO, då eg er litt achievement whore der Fekk nettopp OP Payback Gold medal (50timar) Kl.14 har ikkje så mykje å sei, då eg er på jobb til litt over 1600 kvar dag GTX-780 ser lovandes ut, satsar på at det går ned i pris om litt og Du måber du meg ha ha, jeg er jo console spiller :tease: :tease: Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vekker mange gode minner med å se bilder av PS1! Lenke til kommentar
WhatWorld Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ja, veit det er fleire på steam som har fått det, håpar det er app for forbetring at integrasjon av spel i steam som brukar uplay... Jaja, me har no nokre servere på cs:go på itblekka og... men dei er under konstruksjon og... Ikke som jeg vet. Er det noen fordel med å ha Steam beta? Fordeler er det vel ikkje, men du hjelp jo til å få oppdateringar av steam til å bli bugfrie... Mhm, mykje som mimrar om gode minner Du måber du meg ha ha, jeg er jo console spiller :tease: :tease: Klart eg mobbar deg, spørsmålet er heller når mobbar eg deg ikkje? I tillegg til det, mobbar eg Microsoft for å "nedgradere" "The New XBOX" ved å inkludere funksjonar som er værre enn Xbox 360 Endret 24. mai 2013 av WhatWorld Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vekker mange gode minner med å se bilder av PS1! Jepp men en farlig tid for kameraten min han slapp ikke inn til meg og ps1 min da, jeg låste døra da like godt da da jeg var mest spille gal ja da mener virkklig spille gal da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Server IPen er: 212.251.197.103:27015 Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Yup. En i klassen son har planer om å skrive fuck nynorsk og dra hjem Hehe det et vrl kanskje litt i det mest useriøse laget, men men. Fyfaen den nye versjonen til opera web browser på tlf er vel, ekatremt fæl omg, angrer på at jeg oppdaterte nå, går vel an å fiksr så man får den nye versjonen, men alikevel, hvorfor skal de ødelegge alt hele tiden? Å herre jesus den er STYYYYYGG. Vik fra meg. Endret 24. mai 2013 av meg0709 Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Having the funniest time off my life!!!!! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 (endret) Ordre er nå sent da på bedre Kulelager en de som er på Rollerblade Igniter 90 da, for jeg skal bytte ut da for jeg skal bruke de 5 dager i uka da eller mere da, for de som sitter i nå er Kulelager SG7 men de skal byttes ut med Powerslide Twincam ILQ-9 Pro Kulelagersett 16-pak da til 499.kr da og noe til som du dere kan se på bilde Antall per pakke: 16 » Kulelager presisjon: ILQ-9 :thumbup: » Gummi skjold: Ja » Spacers: Inkludert High-end kulelager med optimalt spin og høyeste hastighet utviklet spesielt til inline-rulleskøyter. Sett med 16 kulelager Endret 24. mai 2013 av jokingnutria Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Vel, du bruker vel lang tid på å slite ut slike kule lager, men du bør jo først og fremst bruke opp de som sitter der orginalt, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 The fuck is dat? Lenke til kommentar
MhMh Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Wonder why... Du vet da hvorfor Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 The fuck is dat? Hva er The fuck is dat? TheMightyUnknown Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Da var 780 i hus! (Ikke det beste bilde, men er tatt med S3 så er unnskyldt ) 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Da var 780 i hus! (Ikke det beste bilde, men er tatt med S3 så er unnskyldt ) Er det her du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå