Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Dame-spøken refferer noen lunde jævlig til "kronisk mansen".

Alvorlig: jeg får lyst til å kjøpe en hagle, og gi det i gave til dem.. (niks, litt for alvorlig)

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hehe, var en spøk, har ikke CS engang. :p

Neimen.. :ermm:

Greit det.

Hva er CSS server IP'en? Vil bli kicka igjen

Det var en tilfeldig, tilfeldighet, og ikke noe jeg gjorde med vilje, du kan gjerne være ironisk, men da er det MTK du skal være det mot, ikke meg. :p

Nå må jeg virkelig gå å legge meg.. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Alvorlig: jeg får lyst til å kjøpe en hagle, og gi det i gave til dem.. (niks, litt for alvorlig)

Hadde vært en slutt på det værtfall. :p

<3333333333

John Reese og VegardBS plz bli venner :) slutt med det tullet deres :nei:

Nei ass, nok er nok. Har beklaget og unnskyldt engang før. Er nok kanskje jeg som startet driten men fyfaen heller, uakseptabelt på alle måter. Jeg holder meg til en teknikk som kalles å "ignorere". Da vil "all the suffering" her inne forsvinne og lege seg sakte med tiden.

Nå må jeg virkelig gå å legge meg.. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Jeg også.. Natta da, Mighty! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

På tide å legge seg. Var ille nok med norsk eksamen på 6 timer søvn, tror ikke nynorsk blir så mye bedre...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Savner pappsen jeg og en mod som var knall hard som stein, husker ikke navnet men fy faen han var flink med hammeren da i itavisen :green: :green: :green: bang

Wait, wut???

På tide å legge seg. Var ille nok med norsk eksamen på 6 timer søvn, tror ikke nynorsk blir så mye bedre...

Lykke til, Marius!

Må nok legg meg jeg også. Skulle vært i sengs for 1 time siden men måtte se POI. :p

Lenke til kommentar

Wait, wut???

Banne hammeren jeg mente, den moden jeg mente sluttet frivillig selv han orket ikke mere av trolla da men navn er noe med crill criss nei vad er er navnet er da???? hm????. Er ca 5 til 6 bokstaver i navnet for navnet husker jeg dessverre ikke du, Og papsen var en vanlig bruker på itavisen men han hadde sterke meninger for han sto på sitt, bilde til papsen var døding hode eller noe i den dur da :)
Lenke til kommentar

Synes litt synd på dere som kom opp i norsk... to dager på rad med stilskriving hadde ikke jeg klart. Burde bare være enten nynorsk eller bokmål ikke begge :(

Er da ikke noe problem, jeg kom opp i begge to, men det er job are sitte der å skrive en halv til en hel side, lever gå hjem, osv, er egentlig det jeg alltid har gjort, lol.

Jeg hadde nå gitt mye faen, du kommer til å få en dårlig karakter uansett hvor bra du gjør det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Jaja, men hva er IP'en? Husker ikke hva serveren heter, så finner den ikke i history tab'en.

Du skal få den når jeg kommer hjem, CS:GO serveren kommer ikke til å være i drift før jeg har konfigurert hele driten godt nok.

Lenke til kommentar

Du skal få den når jeg kommer hjem, CS:GO serveren kommer ikke til å være i drift før jeg har konfigurert hele driten godt nok.

Restrict awp, så tek eg turen innom ;)

Andre som har lagt merke til 'Ubisoft test app' i Steam biblioteket sitt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...