Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

NYDELIG! Da blir det Cu2 780 SLI på slutten av sommeren... <3

Nydelig <3

Husk å si ifra sånn jeg får gratulert.

Når skal vi spille BF igjen? Begynner å bli en stund siden sist...

Og 780 holder enda lenger ;)

Selvfølgelig men hva er vitsen? Poenget ditt er unyttig når vi snakker om å spare penger og evt. gjøre et kjøp i senere framtid. Selvfølgelig har det lenger "holdbarhet" men herregud, hva er FAEN vitsen? Jeg krever en jævlig god grunn til hvorfor kjære sj3f skal bare begynne å blåse 5k på et jizz skjermkort han neppe har bruk for akkurat nå. Han klarer seg nok utmerket med sitt Platinum en god stund til og kan evt. få spart opp noe peng til et. Selvfølgelig får han lov til å slå til om han ønsker men jeg bare sier at det ikke er noe vits for øyeblikket.

Jeg kan klart forstå når hvorfor folk går fra 670,osv men et 7970 Platinum som er toppklasse 7970 har meget lang holdbart det også.

Jeg vet at en del nå begynner å gå over til 780, det forstår jeg og vet at dere har deres grunner, det respekterer jeg og har ikke noe i mot det. :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Da skal jeg sette opp en Global Offensive server også! Den kommer til å kjøre samme map som på Source, altså Glass_war.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Mulig jeg kan få startet på jobb @ lørdag perhaps? :)

Selvfølgelig kompis, du får selvfølgelig administrator privilegerer. ;) Dersom det er andre som er interessert i å bli admin, er det bare å rope ut! :D

Nå som jeg har litt erfaring med sourcemod/Metamod kommer det til å gå kjappere med installering.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Selvfølgelig kompis, du får selvfølgelig administrator privilegerer. ;) Dersom det er andre som er interessert i å bli admin, er det bare å rope ut! :D

Nå som jeg har litt erfaring med sourcemod/Metamod kommer det til å gå kjappere med installering.

Herlig! Har du bestemt deg for 24/7 eller? :)

Meg, meg, meg!!

Hehe :D

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Meg, meg, meg!! :D

Selvfølgelig, send meg STEAM ID over steam du. ;)

Herlig! Har du bestemt deg for 24/7 eller?

Ikke ennå nei, men dersom det blir en populær server kommer jeg nok til å gå for 24/7.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det var bare en spøk....

Dette har jeg blitt utsatt for gang på gang. Om du tror jeg skal ta det som en spøk så bør du tenke om igjen.

Muligens jeg overdrev og skrev et noen lunde "fornuftig" innlegg som kanskje tente fyr. Men uansett hva så er det i mot hva vi har dannet. Gratulerer til å være nr. 1 som brøyt den etter så lang tid.

Har du begynt å få noen poteniselle spillere? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Har du begynt å få noen poteniselle spillere? :)

Absolutt, men det som er problemet nå er jo at det er mange spillere som kommer, og går. Har et par faste spillere som kommer noen ganger.

Da var alt satt opp, men selvfølgelig ville ikke Sourcemod lade.. -.- Og mapet laster ned med i sneile fart.

Lenke til kommentar

Selv om noen her trykker sitt o heilage matrix kort litt tett til brystet, så etter hws tester, ikke det at man nødvendigvis kan stole på hw eller bare 1 test sånn sett, så gjør jo 780 det sånn passe bedre, så hvorfor ikke velge ett 780 selv om man har ett O'store matrix kort, kan jo sikkert få en 1500kr-2000kr for det hvis man selger det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Snakker du om noe annet eller er det fortsatt "Ro ned dameperioden din nå." vi snakker om?

Om du ikke klarer ta noe alvorlig her inne så kan du egentlig bare gtfo, rett og slett.

"Ro ned dameperioden din nå" er ikke noe å spøke med, værtfall ikke med meg som har blitt utsatt for den flere ganger her inne. Jeg er rett og slett forbanna akkurat nå. Jeg er glad at heldigvis er det såpass mange voksne nok mennesker her inne som eier respekt for andre og ikke slenger slikt vås og tull her inne.

Selv om noen her trykker sitt o heilage matrix kort litt tett til brystet, så etter hws tester, ikke det at man nødvendigvis kan stole på hw eller bare 1 test sånn sett, så gjør jo 780 det sånn passe bedre, så hvorfor ikke velge ett 780 selv om man har ett O'store matrix kort, kan jo sikkert få en 1500kr-2000kr for det hvis man selger det.

Hvor stor er forskjellen? :)

2x 7970 blir knapt nok til et 580 selv. Jeg får nok ta en sommerjobb elns så kan jeg sikkert også vurdere det. Men men, mine 7970 leverer så jeg er kjempe fornøyd med hva jeg har nå.

Absolutt, men det som er problemet nå er jo at det er mange spillere som kommer, og går. Har et par faste spillere som kommer noen ganger.

Da var alt satt opp, men selvfølgelig ville ikke Sourcemod lade.. -.- Og mapet laster ned med i sneile fart.

Det er jo herlig! Gleder meg til å begynne, er lønn inkl.? :tease:

Hehe, neida. Er bare kjekt å kunne hjelpe til her omkring. Har Garry's Mod & MC-server om noen er interesserte i å bli admins/mods. :p

Lenke til kommentar

Om du ikke klarer ta noe alvorlig her inne så kan du egentlig bare gtfo, rett og slett.

"Ro ned dameperioden din nå" er ikke noe å spøke med, værtfall ikke med meg som har blitt utsatt for den flere ganger her inne. Jeg er rett og slett forbanna akkurat nå. Jeg er glad at heldigvis er det såpass mange voksne nok mennesker her inne som eier respekt for andre og ikke slenger slikt vås og tull her inne.

Det er du som tar alt, alt for alvorlig. Det er vel ganske åpentbart at det er en spøk når du ikke er dame. Eller er du det bak skjermen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Det er du som tar alt, alt for alvorlig. Det er vel ganske åpentbart at det er en spøk når du ikke er dame. Eller er du det bak skjermen?

Dame-spøken refferer noen lunde jævlig til "kronisk mansen".

Og om du synes jeg tar alt for alvorlig, så tar du faen meg alt useriøst.

Dame bak skjermen? Haha,fyfaen. Da har jeg jaggu meg hørt den også. Blir jo faen ikke tettere enn dette ass.

Men tar kvelden på forumet. Må nok se en Person of Interest-episode til før jeg aboslutt tar kvelden.

@TMU

Var Hannibal-serien bra? :)

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Sluuuuuuuttttt ååååå krrrraaaaangggllleeee...... :cry:

It's cool, okey? :cool: (Rein ironi altså)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

It's cool, okey? :cool: (Rein ironi altså)

Joda, du mente every word of it du Mighty. :p

Nemmen, klokken er mange gitt. Natta. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...