Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

og optimaliseringer og atter optimaliseringer...Se hvor langt de har kommet med 6 år gamel HW. :p

Føler at PC burde få mer oppmerksomhet enn alle disse konsollene. Den var jo en trossalt en del av starten på spill og "underholdning" afterall? Så gikk det vell over til Nitendo, osv.

Teit å tenke på at man kan kjøpe en Xbox One til 5k og i tillegg måtte betale en "årsavigft" på 600,- kr hvert bidige år. PS4 hadde jeg kjøpt, helt soleklart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ufattelig enig med deg! Her blir veletablerte familier med barn som går på skole og alle i familien snakker flytende norsk, kastet ut av landet, men de jævla terroristene får bli igjen her i landet med politibeskyttelse og det hele! Mullah Krekar (les: kreket) bodde jo tilogmed på Oslo Plaza på statens regning en gang også... Blir så irritert av det! :wallbash: Håper vi får en ny regjering til høsten som kan sende de jævlene på ræva og ut :devil:

Er så enig med deg der du

Blir ikke flinkere enn meg :3

God dag alle sammen!

Jo jeg er flinkere der, hvis det er med virus gjøre så slår ikke du rekken min da ha ha aldri slår du den :nei:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

jeg vet ikke, kunne ha funnet en billigere løsning.

Jeg gidder ikke henge meg opp i pris, men det er ganske typisk at den norske stat å kaste penger på den måten. Men nå vet vi jo ikke om det var snakk om 80000+ eller om det var 40000, det er jo media vi snakker om her.

Føler at PC burde få mer oppmerksomhet enn alle disse konsollene. Den var jo en trossalt en del av starten på spill og "underholdning" afterall? Så gikk det vell over til Nitendo, osv.

Teit å tenke på at man kan kjøpe en Xbox One til 5k og i tillegg måtte betale en "årsavigft" på 600,- kr hvert bidige år. PS4 hadde jeg kjøpt, helt soleklart.

Absolutt. Men de 600 kr var faktisk verd det etter min mening, var alltid like stabilt osv. Sony stoler jeg ikke på etter hacker-skandalen.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Jeg fant det unødvendig når jeg heller kunne brukt de pengene til å kjøpe spill for. Skulle bare spart opp til en rå gaming rigg fra dag 1 i steden for å blåse det bort på konsoll og LIVE.

Endret av Slettet+412
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Eneste grunnen jeg ser for meg at jeg hadde giddet å kjøpe Xbox One er jo at man da kan samle alt i ett, men det er jo ingen vits nå som TV er på vei ut, og tjenester som netflix osv blir mer og mer dominerende i markedet.

Lenke til kommentar

Isåfall, hvis noen forsøker å drepe meg, så har jeg rett til 11 dager på en suite i et luksushotel og kan ringe så mye roomservice jeg vil på politiets regning? :dribble:

Nei, det er bare kjeltringer som krekar som får spesial behandling, du måtte nok blitt i ditt eget hus.

Men jeg veit hva vi kan gjøre med alt slik kjeltringpakk, det er vel ikke helt lovlig, men ingen savner de jævlene uansett.

Lenke til kommentar

Jepp, og til nesten halvparten av prisen. Tenkte å oppgradere riggen i sommer jeg også. Venter bare på Haswell og 760Ti eller 760 :p Hvilken versjon av kortet kjøpte du?

Endret av Kiriev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...