Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Piratkopiering er umulig å stoppe, det får dem bare innse. Å slippe spillet på PC er bare sunn fornuft. Ved å ikke gjøre det, vil bare ikke noen men veldig mange PC-spillere der ute bli sure på dem. Da vil dem tape penger og potensielle kjøpere.

Ja, forstår hva du mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jaja, her har vi flom, begynte i 4 halg 5 tiden og det kommer bare mer og mer, mye utvaska vei og vann og sand og steiner og whatnot, lol.

Er jo ikke noe problem, men er mye som må ryddes opp når det en gang stopper, hehe.

Ta et bilde få se da
Lenke til kommentar

Veit ikke hvor bra bilde blei, lasta det ned igjen ifra ett anna sted.

Klikk for større, har en del andre bilder, men ja, vann er vann.

I det grønne skapet der så går all strømmen til våres og 2 andre hus, den overlevde og internett overlevde. :woot:

post-184500-0-12477700-1369249506_thumb.jpg

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Nja, det er vel ikke så mye mer enn det har vært ved andre flommer, men den nye E6 er bygd litt teit syns jeg i forhold til hvor mye den gamle blei oversvømt noen ganger, de burde ha heva E6 mye mye mer når de bygde ny forbi Øyer og mot rustad mot vekta.

Lenke til kommentar

Grunn er att den jevla Piratkopiering som ødelegger deg og for andre seriøse spillere som hvil betale for GTA VI, hva med steam da der får man ikke det gratis da nesten da og da mener exe se bilde man får mange star wars spill for en billig penge da grunnen mener jeg de er så billig er for jevla ja jevla Piratkopiering da :confused:

post-281153-0-98751300-1369252073_thumb.png

Lenke til kommentar

Var ikke det i 2011 da?

I fjor så var det vel ikke noe særlig problemer?

Husker ihvertfall i 2011 da jeg å brodern var å henta bilen min med lastebil og samme gjorde en kompis av oss, da regna hardt og mye i Oslo.

Og de to jordene som er nedafor meg her, de er jo oversvømt rett som det er. :p

Lenke til kommentar

Fant ut åsen jeg Instalerte doom 1, jeg måtte down load det fra note2 sinn nett leser og der måte jeg sende det til eposten min i mobilen og da fikk Instalerte jeg doom i mobilen. Fy faen moro se gode gamle doom i mobilen min :cool: :cool: , Lego star wars ser det står gratis for det android game på siden, så ser jeg i note2 jeg ikke har betalt for det hue er det gratis eller koster det hva faen tull er det :hmm:

post-281153-0-36260500-1369255832_thumb.png

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Grunn er att den jevla Piratkopiering som ødelegger deg og for andre seriøse spillere som hvil betale for GTA VI, hva med steam da der får man ikke det gratis da nesten da og da mener exe se bilde man får mange star wars spill for en billig penge da grunnen mener jeg de er så billig er for jevla ja jevla Piratkopiering da :confused:

Piratkopering er et lite problem, som oftest er det problemer med tjenesten IKKE PRISEN. Derfor de tjener på f.eks STEAM da det er en bra TJENESTE.

Lenke til kommentar

Problemet er alle de andre programmene du må ha utenom Steam. Kjøpte Batman her på Steam, og faen så forbanna jeg ble når jeg måtte styre på med Games for Windows Live dritet. Tok meg sånn 5 minutter før jeg fikk prøve spillet, først måtte jeg finne ut hva det gamle passordet var, også måtte det oppdateres, så måtte PC'en startes på nytt, var rimelig forbanna da.

Lenke til kommentar

Morn testet goode gammle BioHazard 4 Mobile (Resident Evil 4) til android mobil i 1 min da og det virket, jeg har spillet det på ipap da og jeg venter epost fra skater pro da ang bedre kulelager en de som er på nå er Kulelager presisjon: SG7 og det tilsvarer Abec 5 og de er bare okej og ikke topp eller for jeg skal kjøpe de beste eller dyretste Kulelagerene som er ikke sikkert de dyreste er de beste da

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Problemet er alle de andre programmene du må ha utenom Steam. Kjøpte Batman her på Steam, og faen så forbanna jeg ble når jeg måtte styre på med Games for Windows Live dritet. Tok meg sånn 5 minutter før jeg fikk prøve spillet, først måtte jeg finne ut hva det gamle passordet var, også måtte det oppdateres, så måtte PC'en startes på nytt, var rimelig forbanna da.

Det er jeg helt enig i, det er virkelig en nedtur at man må det, men slik er det når du har en helt sløkket DRM.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...